23 Temmuz 2012 Pazartesi

Virüsten Kurtuldum Nihayet


Yorgun, yılgın, mutsuz bir dönemden geçtim son bir haftadır...  Servis isimli kullanıcıdan gelen yorumdan sonra... Blog hayatım karardı diyebilirim... Yorumla bulaşan virüs bloğumun tümünü etkisi altına aldı... Gelen zararlı içerik uyarısıyla tüm o tarih sonrasında yayınladığım postları taslağa çevirmek zorunda kaldım... Sağolsun çok sevdiğim blogdaşlarımın yardımıyla bu sorunuda atlattım diyebilirim... Öncelikle buradan onlara yanımda oldukları için çok teşekkür ediyor ve tekrar izleye alırlarsa sevineceğimi belirtiyorum... Bloğumda sildiğim içeriklerin hepsinden sonra geriye alışılmışın dışında bir Demlenmiş Yaşam Öyküleri kaldı, altı aylık emeği ellerimle sildim... Allah'tan Yayınlarıma bir şey olmadı çok şükür... Aslında bugün pazartesi (Pazartesi Eğlencesi) Serisini yayınlamalıydım... Ama içimden gelmedi, bu kadar hüzün, problemden kurtulma çabası içindeyken çokta samimi olmayacağına inandığım için yayınlamıyorum...Kısmetse haftaya pazartesi... :)  Herkesin Ramazanı kutlar... Hayırlı İftarlar, sahurlar dilerim... Mutlu huzurlu zamanlarla MERHABA....

18 yorum:

  1. Çok şükür kurtulmuşsunuz... Yalnız yazınızı okumak için tıkladığımda engelli sayfa görünüyor. Yine de devam et seçeneğiyle girebildim ancak. Bilginiz olsun neden oluyor bilmiyorum ama önemli bir şey değildir umarım :(.

    YanıtlaSil
  2. sorunu cözmene cok sevindim lakin sizden gelen yorumlar yada herhangi bir iletisimden dolayi bizlerede uyari geliyordu ve sayfalar acilmiyordu,gecmis olsun canim...

    YanıtlaSil
  3. Dilekcim geçen sıkıntılı haftanı tahmin edebiliyorum canım.Bir ay kadar önce bunu bende yaşadım.Ama hayatın normale dönmesine çok sevindim.Sanada huzurlu zamanlar,hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Dilekcim

    Bence blog böyle çok daha güzel olmuş, eski hali çok dolu dolu olduğundan daha sade ve güzel geldi bana. Nedir bu virüs? Birkaç blogta sersvi adıyla yorum bende gördüm ?

    YanıtlaSil
  5. valla bana da geldi öyle birkaç yorum Allah'tan reklam amaçlı diye düşünüp hiç yayınlamadım.Ne isterler böyle kendi halinde bloggerlardan bilmem.Neyse geçmiş olsun aramıza hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. emreyle hayat:
    Canım teşekkürler...
    Allah'tan yayınlamamışsın kurtulması uğraştırıcı oluyor...
    HOŞBULDUK:) özledim sizleri...

    YanıtlaSil
  7. neyapsamne:
    Teşekkürler...
    Bir hafta, on gün uyarı geçmiyormuş...
    umarım bir an önce oda kaybolur...
    Mutluluklarla kalın...

    YanıtlaSil
  8. Bir Terazi Kizi:
    teşekkürler...
    Umarım her şey eskisi gibi devam edecek...
    Sevgi ve selamlarla...

    YanıtlaSil
  9. canan beycan...
    Canım özledim sizleri...
    Sende kurtulduğuna sevindim...
    ne isterler anlayamadım...
    Allah Uzak etsin böylelerinden...
    Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  10. Adanın Annesi:
    Merhabalar Canım, Servis isimli kullanıcıdan gelen yorumlar bir çok bloğu kötü amaçlı içerik uyarısı vererek virüs bulaştırıyormuş... Ve benimde başıma geldi... Nihayet Geçti Canım... Güzelliklerle kal...

    YanıtlaSil
  11. selaaaam kurtulduğunuza gerçekten sevindim size yazmıştım bizdede kötü amaçlı yazılım diye uyarı çıkıyordu bu yüzden sizi engellemiştim:( banada ıceservis diye birinden yorum gelmişti iyiki geridönüp bakmadım birde ben blog ve pc konusunda oldukça acemiyim ne yapardım bilemiyorum... iyi günler dilerim...

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,

    Servis isimli kullanıcıdan bir kaç yorum bende aldım, sildiğim için
    sanırım (bildiğim)) bir sorun yaşamadım
    Geçmiş olsun, bir ara bu durumda ne yapılıyor siz veya konuya hakim olan blog yazarları belki paylaşımda bulunur

    YanıtlaSil
  13. pınariko:
    Selamlar :))) öncelikle incelikli davranıp haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim...
    sizi de zor duruma sokmak istemezdim... Tedbirli davranmışsınız...
    Ben tekrar HOŞGELDİNİZ diyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. suyun güncesi:
    Teşekkürler... Sildiğiniz iyi olmuş... Ben de artık gelen yorumları denetleyerek yayınlıyorum... İnşallah böyle durumlarla karşılaşmazsınız...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. (Limon Çiçekleri)
    Servis banada gönderdi ve bende perişan oldum birkaç gün.Senin uyarından sonra kaldırdım.Ama senin bloguna girerken hep uyarı verdi.Çok şükür kurtulmuşsun hayatım..

    YanıtlaSil
  16. Limon Çiçekleri:
    Canım nereden rastladı bize bu servis anlamadım...
    Bu arada yorumunu telefondan bloğu açarken silmişim bu şekilde yayınlıyorum canım kusura bakma...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  17. çook geçmiş olsun , beni bile şimdiden korkusu sardı , kurtulmanıza sevindim , dilerim sondur ,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Kibele Demirbas:
    Teşekkürler...
    Umarım kimsenin başına gelmez...
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...