21 Mayıs 2013 Salı

Şemsiyeli Sokak Antalya'da

Masal gibi Sokak
Dünkü gezimizin bir parçası Antalya dönerciler çarşısının arka sokağı oldu... Gökyüzünün rüya gibi rengarenk şemsiyelerle süslenmiş olması mutluluk veriyordu... 
Çok sevdik biz burasını :))
Sevgili arkadaşım Mine'nin tavsiyesi üzerine şemsiyeli sokaktaki cafe Kaffkaya gittik... Mekanı çok şirin yapmışlar, güler yüzle karşılandık ve fincanda pişen Türk kahvesi içtik :))
Eşim bu kareyi yakalamak için çok uğraştı, ama ellerine sağlık çok güzel olmuş...

Rengarenk mutlulukları  olur insanın zaman zaman,
ve yürekte her renkten bir anı barınır o zamandan kalan... 

50 yorum:

  1. ba-yıl-dım :) nasıl güzel olmuş rengarenk :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel. Kayra da maaşallah çok güzel çıkmış. Antalya eşsiz bir yer. Paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl enfes bir yer orası, sırf bu manzarayı görmek için Ankara'dan kalkıp gidesim geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Harika. Antalya'ya ilk gelişimde gidip yakından görmek istiyorum:))
    Eşinin de emeğine sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım... Antalya'ya geldiğinde mutlaka görüşelim... :)

      Sil
  5. Aaaa yenimi bu? Ben hemen her izinde geliyorum ama gormediiimmm :( Ne kadar guzel insanin icini aciyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sayılır... En kısa zamanda gelinmeli :) Sevgiyle...

      Sil
  6. Bir gün hep beraber gidip
    kahve içerim.Eşinizin çektiği
    fotoğraf çok güzel olmuş,
    uğraşına değmiş doğrusu
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım... :) İnşallah birlikte gezme fırsatımız da olur...

      Sil
  7. İnanmıyorum Dileğim ya harika görüntüler :) şemsiyeli sokağı yakından kendi gözlerimle görmeyi çok isterdim ya. Ama bu fotoğraflar harika hele eşinin yakaladığı kare çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) hadi gel, kendin gör... ben de misafir olursun :) Öpüldün... :))

      Sil
  8. Bir an Elif Şafak'ın Şemsparesine gittim... Bu sokakta olmayı isterdim tam gün batımında renkler daha canlı olur ...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir sokak olmuş gerçekten :) kocaeli de de aynı böyle bir mekan var 'etiler marmaris' arka bahçenin üstünü böyle şemsiyelerle kapatmışlar:) cok sevimli bir görüntü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi baktım netten... Orayı da çok şirin yapmışlar :) Sevgiyle...

      Sil
  10. canım benim, iyisiniz umarım ALLAH sağlık sihat versin ....harika görünüyorlar sagolasınız ..bir gün beraber kahve içeriz orda inşallah ,eş dost çok orda kısmet bir gün geliriz inşallah çok öpüyorum sizi Elif ve annesi..bu arada küçük hanım yürümeye başladı geç kalmanın acısını çıkartıyor:))) kocaman sevgiler ALLAHA emanet olun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah benim güzel kızıma... Sevindim canım, şükür biz de iyiyiz... İnşallah canım gelirseniz Antalya'ya mutlaka beklerim... :)) Çok öpüyoruz...

      Sil
  11. Ne hos ne kadar guzel bir paylasim..tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  12. inanılmaz güzelleştirmiş şemsiyeler sokağı... Rüya gibi hatta :))

    YanıtlaSil
  13. ben gelene kadar şemsiyeler güneşten yıpranmaz inşlh :)))

    YanıtlaSil
  14. Ne hoş bir manzara çok sevdim bayıldım resmen :)
    Düşündüm o şemsiyeleri oraya nasıl asmışlar takmışlar sabitlemişler oy çok güzel rengarenk.... :) Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş makineleriyle canım... :)) teşekkürler güzel gören gözlere :))

      Sil
  15. böyle bir fotoğrafı googlede görüp kopyalayım almıştım:)antalya'da olmak varmış..istanbul'dan seviler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hatırlıyorum o resmi yanılmıyorsam Portakiz'deydi... Benim Sevgilerim de Antalya'dan :)))
      İstanbul'a selamlar :)

      Sil
  16. Çok renkli ve güzel,görmek lazım :)

    YanıtlaSil
  17. Antalya'ya gider gitmez buraya uğrayacağım. Çok güzel olmuş bu sokak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zaman da gelirsin, kim bilir belki görüşürüz... :)

      Sil
  18. Annem şuan Antalya'da bu sokağın haberlerini gazeteden okudum.

    Ve hemen anneme o sokağa gidiyorsun bana bol bol fotoğraf çekiyorsun dedim :))

    İşte bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol renkli, canlı musmutlu resimlerin gelir inşallah :)))

      Sil
  19. bayıldım oraya keşke istanbulada yapsalar masal gibi gerçekten harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir belki de yaparlar... :) Mutlulukla kal!. :)

      Sil
  20. şirinnnlerr sizii..:)
    öpüyorum k,,..;)

    YanıtlaSil
  21. Çok hoş bir sokakta çok hoş bir aile:))
    Bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler birtaneciğim... :)) İçten Sevgiyle...

      Sil
  22. Önümüzdeki hafta Antalyadayım kesinlikle gideceğim bu rüya mekana çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için ;)

    YanıtlaSil
  23. bu sokağa bayıldım cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
  24. çok sevimli olmuş bu sokak, bu yıl antalya'ya yolumun düşmeyeceğine üzüldüm:)
    ama kocaeli'ne gidibelirim:))

    YanıtlaSil
  25. aaaa dünde ben ordaydımm gerçekten harika olmuş

    YanıtlaSil
  26. çok güzel fotoğraflamışsın dilekciğim. Mekanda harika duvardaki resimler ne güzell

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...