10 Ekim 2012 Çarşamba

Bir Kase Lezzetle Buluştuk :)

Bir Kase Lezzet bloğunun sahibi güzel insan Ayşe abla... Evlerimizin arasında bir iki sokak var :)) Antalyalı Blogger buluşmasında komşu olduğumuz ortaya çıkınca biz de çok vakit geçirmeden değerlendirdik ve görüşmeye karar vedik... Sağolsun bize geldi, o nefis kakaolu pastası ile, buradan da tekrar teşekkür ediyorum Ayşe ablacığıma... Elinin lezzetine tanık oldum... Bilmeyenlere tavsiye ederim, güzelim lezzetli tarifler için linkini verdim :) güzel bir gün geçirdik... Ayrıca aldığım müjdeyi onun uğuru sayıyorum... Hayırlısı olur İnşallah... Yağmurun ses ile uğurladım kendisini, tekrar görüşmek dileği ile... Umuyorum yine yeniden güzel günlere... :) 

33 yorum:

  1. Canımmmm süpersiniz Ayşemi görmeden çok seviyorum pırlanta gibi bir kalbi var.Dostluğunuz daim olsun.Masa
    ve menü harika ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Derya Sezgin:
    Teşekkürler canım... Evet aynen öyle pırlanta gibi bir kalbe sahip, Allah daim etsin... :) Biraz gizemli olsun diye düşündük :)bu arada doğum gününü kutlarım nice mutlu ve huzurlu güzel yıllara...
    bir ömür mutlu ol.

    YanıtlaSil
  3. Yakın olmanız ne güzel:)İstanbulda çok zor,tadını çıkarın.Blog dostluğu bir başka güzel:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. cnm ne güzel yapmışsınız yaaa.masada süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel tekrar bir araya gelmissiniz, dostluklariniz daim olsun, masada cok guzel gozukuyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. aa Ayşe abla çok severim kendisini her ne kadar senin gibi yakından tanıma fırsatım olmasada :)
    ohhh sefanız olsun birdaha olsun inşallah :)ikinizede sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. O lezzetleri burdada döktürmüşsünüz :) ne güzel insanları görmeden de sevebilmek blogdan çok dostum oldu hepinizi çok seviyorum.İnsanları insanlığı çok seviyorum iyiki varsınız :)

    YanıtlaSil
  8. Aman ya Rabbim, ne kadar güzel ve iştah açıcı bir sofra öyle :)) Afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil

  9. Dilekcim ben geldim.
    Güzel arkadaşım ellerine sağlık seninle tanışmak harikaydı.
    Senin kalbinde çok güzel.

    Dün sana demiştim tarifim hazır diye baktım sen bizi koymuşsun hadi ayşe sende kremalı keki koy bende koydum canımcım.

    Kayrayı öp benim için:)))

    YanıtlaSil
  10. canım arkadaşım kıskandım vallahi
    :((( ellerinize sağlık ne kadar güzel yapmışsınız çok güzel gözüküyor masa öptüm sizi

    YanıtlaSil
  11. Ne hoş bir buluşma, darısı tüm isteyenlerin başına:) çok güzel arkadaşlıkların dostlukların kurulduğunu görmek bizleri de sevindiyor, bu arada yalnızca aranızda iki sokak olduğunu öğrenmeniz hoş olmuş, birbirinizle rahat rahat görüşürsünüz, Sevgi ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel düşünmüşsünüz mamalarda güzel görünüyor afiyetler olsun canım ...

    YanıtlaSil
  13. Bir kase lezzetin marifetlerini severek takip ediyorum. o kek denenecek. o kadar. acayip canım çekti yaw. sefanız olsun

    YanıtlaSil
  14. Ne iyi etmişsiniz bir gün banada beklerim inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Tubaanne:
    Canım teşekkürler... İstanbul'da da neden olmasın... Önemli olan gönüllerin bir olması... :)

    YanıtlaSil
  16. emoş:
    teşekkürler... bizde tekrar görüşürüz inşallah... :)

    YanıtlaSil
  17. Dostbahcesindenlezzetler:
    çok teşekkürler, Amin canım...
    Sevgiyle... :)

    YanıtlaSil
  18. PASTA KÖŞESİ:
    Güzel sözlerin için teşekkürler... Ayşe abla tanınmaya değer biri, inşallah sizinde tanışma fırsatınız olur... Sevgiyle... :)

    YanıtlaSil
  19. 1Gül (Roseone):
    Ne güzel sözler :) çok teşekkürler... sen de seviliyorsun... Ne güzel böyle paylaşımlara vesile olup insanları keşfetmek...

    YanıtlaSil
  20. Düş Kızı:
    Ayyy canım benim inşallah biz de bir gün buluşuruz, sofralar hep bahane, kalpler bir olsun :)

    YanıtlaSil
  21. bir kase lezzet:
    Canımsın iyi ki tanıştık, iyi ki varsın, güzel sözlerin için teşekkürler... hemen bloğuna geliyorum, merak ettim :)
    Güzelliklerle kal!.

    YanıtlaSil
  22. bubizimdünyamız:
    Canım kıyamam ben sana, biz de buluşalım bir gün... Deniz'i ve seni öpüyorum... :)

    YanıtlaSil
  23. gooogoook:
    İnşallah canım... Bizim içinde çok güzel oldu, darısı başınıza... :)
    Dostca sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. ikitanemvebiz:
    Canımcım teşekkürler, inşallah biz de görüşürüz... :)

    YanıtlaSil
  25. Nilhan - Küçük Mucizem:
    Teşekkürler Nilhanım, dene bence de acil tavsiye var benden :)))

    YanıtlaSil
  26. TALA (BIRAKTIĞIM İZLER):
    Canım inşallah, ben de beklerim... Haberleşelim :) Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  27. Ne kadar güzel bir tesadüf olmuş komşu olmanız. Bol bol tadını çıkarın, böyle dostluklar kolay bulunmuyor:)

    YanıtlaSil
  28. Nesrin:
    Teşekkürler...
    Biz de çok mutlu olduk...
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  29. Dilek cim valla kıskandım :)))dostlukların bu denli demlenmesi çok daha güzel olmuştur se vgiler canım:)))

    YanıtlaSil
  30. fadinin sanati:
    Fadicim kısmet canım, bir gün bizede nasip olur inşallah görüşmek... Elifciği ve seni kocaman öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  31. O gün orada olamayan ben,muhabbetlerinizi görünce bir sonraki buluşmada aranızda olmak için sabırsızlanıyorum:)
    Mamaların çok güzel gözüküyorlar,Ayşe ablamın keki de öyle:)
    Daimi muhabbetlere canım..

    YanıtlaSil
  32. ** ZEL **:
    Teşekkürler, canım ya inşallah her şey çok güzel olacak...

    YanıtlaSil
  33. Maşallah masayı donatmışsınız :)Ellerinize sağlık.Blogunuzu takipteyim .Banada beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...