5 Aralık 2013 Perşembe

Bir Kase Lezzet ve Bir Tutam Kekik


Doğum günü finalimizi de canım komşum Bir Kase Lezzet ve biricik arkadaşım Bir Tutam Kekik ile sonlardırdık... :)

Salı gününü sevmeme bir sebep daha, evimi şenlendiren gönlü güzel dostlarım, beni öyle mutlu ettiler ki, her ikisinin de güzel kızları da aramızdaydı... Sohbet bir şiir gibi aktı, zaman ise daha hızlıydı... Ayşe ablacığımın o güzel pastası, Ayşegül'ümün birbirinden güzel hediyeleri için de oğlumla beraber buradan da teşekkür ederiz... Ve nanevi olarak yaşattıkları güzel duygular için ise nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim... Ruhumu şenlendirdiniz, evime sevinç getirdiniz... İyi ki burası var ve iyi ki sizleri tanımışım...

3 yorum:

  1. MaşaAllah..Rabbim tüm kardeşlerimizin muhabbetini artırsın..sevmek sevilmek kadar güzel şey mi var..

    YanıtlaSil
  2. canım benim ne güzel ifade etmişsin senin dostluğun benim için çok önemli iyiki varsın:)))

    YanıtlaSil
  3. bi tanemmm benimm..sen benim için çok özelsin biliyorsun bunu...o naif yüreğine sağlık.harikaydı her şeyyy..:) öpüldünüz güzel anne ve tatlı kuzusu..;)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...