24 Temmuz 2013 Çarşamba

Şükür



Şükür kavuşturana... Öncelikle ilginiz ve maillerinizle beni yalnız bırakmadığınız için sizlere çok teşekkürler... Nihayet taşındık evimize... :) 04 temmuz evimizde ilk günümüzdü, gülümseyen zamanlarımızda mutluluğun ismi annem ve arkadaşım Aylin oldu. Yalnız bırakmadıkları için buradan da teşekkür etmek istedim... Ve canım arkadaşlarım, kardeşlerim ve yakınlarım telefonda seslerini duymak öyle iyi geldi ki, tek tek isim yazmıyorum, sevgiyle her birine teşekkür ediyorum... Huzurumuz, oğlumuz, sağlığımız ve gerçekleşen dileğimiz için Allah'ıma sonsuz şükürler olsun...

20 gün öncesinde internetimiz bağlanmış ve modem gelmişti, fakat superonlinenin ilgisizliği ve sistem karışıklığı yüzünden bu zamana kadar interneti kullanamadım... Defalarca görüşülen telefonların sonunda bugün açıla bildi...

Bugünlerde Ramazan sevincini sıcaklar sınarken, güzelliği de ruhumuza yansıyor... Sahurlar gece açılan çiçekler gibi, Ramazan davulcuları eskilerden manilerle çınlatıyor geceyi... Sofralarımızı şenlendiriyor iftarın bereketi... Şükür edecek öyle çok nedenimiz var ki, şükürler olsun aldığımız kıymetli nefeslerimize. Şükürler olsun yaşadığımız değerli her güne...

31 yorum:

  1. hayırlı olsun musmutlu, sağlıklı , bolluk bereket içinde yaşamanız dileğiyle yeni evinizde... umarım şans getirir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, ne güzel dilekler bunlar, insanı mutlu ediyor... Güzelliklerle kalın... :)

      Sil
  2. Rabbim güle güle oturmayı pek çok mutluluk ve güzelliği yeni yuvanızda yaşamayı nasip etsin.
    Hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım... Sana da hayırlı Ramazanlar dilerim... Güzelliklerle... :)

      Sil
  3. Dilek'cim özlettin kendini.Hoş geldin.yeni evinde huzurla
    otur evinde .
    Hayırlı Ramazanlar
    Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ben de çok özledim sizleri... İnşallah en yakın zamanda görüşelim... :) Hayırlı Ramazanların olsun...

      Sil
  4. Yeni evinizde güle güle oturun.

    YanıtlaSil
  5. güle güle oturun inş. masal tadında bi post olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler birtanem, özledim sizleri... Güzel dolu günlerin bol olsun... :)

      Sil
  6. hayırlı olsun yeni eviniz...

    YanıtlaSil
  7. evinizde güle güle oturun, sağlıkla...
    içinde huzur ve neş'e hiç eksik olmasın:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel dileklere... mutlu çok mutlu ol!. :)

      Sil
  8. GÜLE GÜLE OTURUN İNŞALLAH SİZLERE DE HAYIRLI RAMAZANLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Hayırlı Ramazanlar, huzurlu günler dilerim... :)

      Sil
  9. Hayırlı günlerde oturun dilek evinizde
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım... Umarım Antalya'ya gelirsin de görüşürüz... :)

      Sil
    2. Şimdi hangi semte taşındın?

      Sil
    3. Merkezdeyim canım Muratpaşa... (Muratpaşa mah.)

      Sil
  10. Canım tekrar hayırlı uğurlu olsun, ağız tadıyla güle güle oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çok çok teşekkürler... :) Güzellikler daima seninle olsun!.

      Sil
  11. canım hoş geldıniz, yeni yuvanızda güle güle oturun saglıklı günlerde iyi olmanıza sevindim ,canım ramazanı bu kadar güzel anlatman ayrıca mutlu ettı beni sayılı gün geldi ve geçiyor önemlı olan tadına varabilenlerden eylesin rabbim, çok öpuyoruz seni ve ogluşunu Elif ve annesi ...yine antalyadamısın keşke istanbula taşınsan :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkürler... Güzel sözlerin için de sağ ol... Antalya canım... Yolun düşerse mutlaka beklerim... Benim gelme durumum ev taşınması olunca ertelendi... Kısmet artık bakalım ziyaretimiz ne zaman olacak bilinmez... Prenses büyümüştür, resim yolla bana mail adresimden merak ediyorum canım... Biz de sizi kocaman ve sevgi dolu öptük... :)

      Sil
  12. Hos geldin sefa getirdin balim.
    Seni en çok merak edenlerden biri bendim .
    Istanbulda uzun kalinca uardima gelemedim kuzum.Telefonlada ulasamadim meraktan beyza dilek ablana ulasamadim dedim durdum.
    Sonra sesini duyunca cooooook sevindim balim komsulugumuz güzeldi bir tarafim üzülsede ev sahibi olman cok sevindirdi çoooook mutlu ol istanbuldan sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcığım... :) Özledim çok sizleri... İstanbul'a benden selam söyle :))) ben de sesini duyduğuma çok sevindim... iyi ki varsın... Beyza'ma da sevgilerimi ilet... Geldiğinde görüşmek dileği ile mutlu kal :)

      Sil
  13. Dileğim şimdi öğreniyorum ve öyle çok sevindimki ev sahibi olmanıza :)
    Allah güzel evinizden bereketi, mutluluğu, sağlığı ve gülümsemeyi eksik etmesin. Güle güle mutlulukla oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın, teşekkürler güzel dileklerin için. öyle içtensin ki... Bu arada seni de çok özledim ben... :)

      Sil
  14. Hayırlı olsun canım yeni eviniz sağlıkla mutlulukla huzurla geçsin günleriniz ,çok sevindim Kayrama ve sana kocaman sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...