4 Ekim 2015 Pazar

Antalya'da Yaza Veda

Ekim ayının ikinci günü sonbahara gülümseyen güneşi avuçlarımıza alıp, Blogger arkadaşlarımızla tokalaştık... 
Yaşamın en mavi yerinde Akra Barut Hotelde gerçekleşen Yaza Veda Etkinliğimizde bir araya geldik...
Her renkten ayrı bir güzellik barındıran Antalya'da Yaşayan Bloggerlar, yaza rengarenk veda ettik...
Birbirinden değerli sponsorlarımız eşliğinde Geleneksel Bahar Etkinliklerimize bir yenisini daha ekledik... Detaydiamond Sponsorluğunda sürpriz konuklarımız katılarak günümüzü güzelleştirdiler...
  Özlem Mekik ve Funda Aydeniz süpriz misafirlerimizin isimleri, bir de isimlerinden ziyade gülen gözleri vardı... Hepimiz ile sıcacık konuşan, sevgi dolu anlar yaşatıp hoş sohbetleri ile bizleri kendilerine tekrar hayran bıraktıran misafirlerimiz iyi ki bize değer verip gelmişler...
Benim bir yanımda küçük sevimli bir eksiklik vardı... Oğlum Kayra  okula başlama sebebi ile yanımda olamadı... Blogger arkadaşlarımın Kayra'yı merak edip, özlemlerini bildirerek sormaları, Demlenmiş Yaşam Öyküleri'nin en birinci kahramanı olduğu kanıtladı.
Ürünleri ile damaklarımızı şenlendirecek olan Sponsorlarımızın lezzetlerini denedikçe paylaşıp yorumlarımı bildireceğim ve görsel güzelliğe katkılarını sunumlarımda da belirtmekten keyif duyacağım...
Bir çok basın mensubu da bizleri  Yaza Veda Etkinliğimizde yalnız bırakmadı örneğin Antalya Magazin :)

 Antalya'da Yaşayan Blog Yazarları olarak bizim bir araya gelmemize vesile olup bu özel gün için katkıda bulunan tüm arkadaşlarımıza ve sponsorlarımıza sonsuz teşekkür ediyorum...



33 yorum:

  1. Merhaba,
    Son bir kaç organizasyonunuzu blogtan takip ediyorum, çok keyifli ve öğretici buluşmalar gerçekleştiriliyor diye düşünüyorum. Bende Antalya'da yaşıyorum bir gün katılmayı istiyorum fakat tam olarak organizasyon da neler yapılıyor, sponsorlar ürünlerinin blogta tanıtılmasını mı istiyor, bu organizasyonlara katılmak için belli bir ücret mi ödeniyor. Beni biraz aydınlatabilir misiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;
      dilekafiyonavci@gmail.com mail gönderirseniz, oradan yanıtlamak isterim Sevgiyle...

      Sil
  2. Yüreğine sağlık canım benim ...
    Tekrar başka etkinliklerde de hep beraber olmak duası ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canımmm...
      Sevgilerim seninle... :)

      Sil
  3. Canım arkadaşım en kisa zamanda tekrar beraber olama dileği ile 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde en kısa sürede :))
      İçten sevgiyle...

      Sil
  4. Harikasin dilekcim.emeğine sağlık canimmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir günde güzel insanlarla olduk hersey çok güzeldi ağzına sağlık çok güzel anlatmissin Kayra gerçekten arandı alışmış iz ona....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Ayça'cığım; hep güzel günlerimiz olur inşallah...

      Sil
  6. Yaza Veda buluşmamızı çok güzel özetlemişsiniz. Antalya Blogger buluşması neşe içinde geçti ve sponsorlarımız bizimle birlikteydi.Ellerine sağlık arkadaşım.Güzel etkinliklerde buluşmak dileği ile sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Canım bi tanem harikasin eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim; çok teşekkürler, iyi ki hep beraberiz... :)

      Sil
  8. "sonbahara gülümseyen güneşi avuçlarımıza alıp, Blogger arkadaşlarımızla tokalaştık... " bu nasıl bir cümle , nasıl bir ruhun var senin ? maşallah diyorum sana , kocaman sevgilerimi gönderiyorum , iyi ki seni tanımışım ! çok seviyorum çokkkk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhum ruhunuzun yansımasıdır; Tüm güzellikleri bir araya getirip o gün böylesi incelikle anlatarak sunan birinden böyle güzel cümleler duymak ne hoş. Emeğine, sevgi dolu yüreğine sağlık. ♡

      Sil
    2. hep yanımdasın , öylesine eminim ki bundan ... teşekkür ederim tekrar , varlığın için ....

      Sil
  9. Mutlubademle aynı fikirdeyim dilekciğim. MaşaAllah sana cümlelerinde kendin kadar güzel. Bugün bende yayınlayacağın inşaAllah. Çok güzel ve öz yazmışsın. Tebrikler.👏 ve teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözlerin ve sıcak kalbin için teşekkürler; Ne güzel uzanınca bir dost eli tutabilmek... Ve bunu gerçekten hissetmek... ♡

      Sil
  10. Dilekcim en eski seni tanıyorum ama pek az görüşebildik... Umarım daha bir çok etkinliklerde bir araya geliriz. Herkese teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dar zamanlarda kısa görüşmeler oldu. Ancak bu bile sevindirici beraber olmak güzel. :))

      Sil
  11. Ağzına sağlık Dilek harika bi anlatım olmuş👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya'cığım...
      Sevgiyle.... <3

      Sil
  12. Bir gün bir yerlerde sizlerle karşılaşmak dileğimle, allah içinize sindirsin:)

    YanıtlaSil
  13. Dilek'cim çok güzel bir gündü evet maalesef Kayra'cım yoktu ama inşallah bir sonraki etkinlikte bizimle olur...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikleri hep beraber yaşarız inşallah... :)
      Ben Kayra'ya sizin adınıza sevgilerinizi ve öpücüklerinizi
      ilettim... <3

      Sil
  14. Her şey. Çok güzel rengarenk cıvıl cıvıl görünüyorsunuz sonbaharı güzel ugurladiniz emeklerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım; Bir diğerinde hep beraber oluruz inşallah...
      Sevgiyle :)

      Sil
  15. Dilek'cim.oyle guzel anlatmişsın ki yaz gelecek seneye koşa koşa gelecek😄😄güzel sözlerine ve yüreğine sağlık darısı benim başıma 😄😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Gelsin tabii bekleriz... :)
      Sevgiyle...

      Sil
  16. Dilekcim ellerine yüreğine sağlık.
    Hep böyle mutluluk dolu daha nice buluşmalara dileğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım... Ben de hep beraber diliyorum...
      Sevgiyle... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...