10 Şubat 2012 Cuma

Kış Güneşi


Günün gülümseyen yüzünü üzerimde hissedince daha da enerji sahibi oluyorum...
Güneş ışıklarını Antalya'nın çevresine saçarken beni de nasiplendiriyor.
Evin babası bugün işe başladı, hadi Hayırlısı bakalım...
Minik prensim po rengi ayısıyla beraber çoktan uyudu...
Oğlumun dili ile cik cik, bizim dilimizle adı Nazar olan 
kuşumuz pencerenin pervazında güneşleniyor...
Temizlik yapıldı, telefonda dostlarla sohbet edildi,
şimdi ise yeşil çayımı yudumlarken bir iki satır da olsa paylaşayım istedim.
İstedim bu an silinmesin, okunup kış güneşinin sevgisi hep hatırlansın...

Dilek Afiyon Avcı

3 yorum:

  1. merhabalar blogunuzu zor buldum,profılınızde gorunmuyor,ayarlarınızı değıstırırsenız ızleyıcılerınızde sızı gorup takıp edebılırler.Sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. Dilek Afiyon Avcı11 Şubat 2012 20:03

    :)Merhabalar, İlginiz için Teşekkür ederim, Henüz yeni oluşturuyorum bloğu... HOŞGELDİNİZ...:))

    YanıtlaSil
  3. Ayarları Yaptım:) umarım düzelmiştir...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...