14 Şubat 2012 Salı

Sevgililere Özel



Benim Sevgililer Günü Çiçeğim


Öyle sevmelisin ki beni, bu yazdıklarım korkutmamalı seni. Tebessümler açtırmalı yüzünde. Bir gün bu hayatı bırakıp giderken, sadece mutluluk olmalı yüzümüzde, birbirimizi sevmenin Gururu olmalı ” Her şeyde.

Can Yücel

Gerçekten seviyorsan eğer; "Ben senin için her zorlukla savaşırım" deme. " Senden gelen hiçbir şey zorluk değildir" de.

[William Butler]






Hüzün taze tutar aşk yarasını.
Yaramdan da hoşum,
yârimden de...

ŞEMS-İ TEBRİZ

İnsan her gün biraz müzik dinlemeli, biraz şiir okumalı, güzel bir resim görmelidir ki, dünyevi kaygılar Allah'ın insan ruhuna aşıladığı güzel duygusunu silip yok etmesin.

Goethe


‎'SENİ SEVİYORUM'' diyebiliyorsam bu; sende bütün insanlığı bir anlamda canlı olan herşeyi yine sende ''KENDİMİ SEVİYORUM'' demektir.

Erich FROMM


Aşk Nasip İşidir, Hesap İşi Değil.. Aşk Adayıştır, Arayış Değil .. Sen Adanmışsan ve Yanmışsan Bu Uğurda, Aşk Seni Bulmaya Gelir ..

Hz. Mevlana



Sevdiklerinize " gül " verin. Gülünüz yoksa, " gülüverin "

Hz. Mevlana
Akıl, aşk ve can! Bu üçü üçgendir. Her derde çare, her yaraya merhemdir.
 Hz. Mevlana

Öyle bir söz söyleki, cümlelerin dosta düşmana GÜL olsun.Her nefes alışın SEVGİLİYE yalvarış olsun.Öyle bir iş yapki, yaptıkların dosta düşmana ibret olsun.Her yaptığın iş SEVGİLİYE miracın olsun.

- HZ ŞEMS-

10 yorum:

  1. Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
    Sevgilerrr..
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  2. HOŞGELDİN; Teşekkürler, sen de beni sevindirdin:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. merhaba günaydın:)) sayfanız ne kadar güzel her yerinde birşey var kelebekler uçuyor kalpler ve en tatlısı da oğlunuz allah bağışlasın :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba; Teşekkür ederim:))
    çok naziksiniz Amin...
    Bu arada HOŞGELDİNİZ...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. her daim yüzünüzde mutluluklar olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, HOŞGELDİNİZ..Sizinde mutluluğunuz eksilmesin:)...
      Sevgilerimle...

      Sil
  6. Teşekkürler;HOŞGELDİNİZ...
    İyi ki geldiniz:))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. İnce bir hünerdir hüzünle yaşamak..Ayşe Kulin'in bir kitabından. Aşk biraz da hüzündür..

    Aşk dolu bir post olmuş. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Aşk hüznün perdesidir, aralandığında ince bir sızı süzülür diyorum ben de...

    Keşfiniz için teşekkürler... Yine beklerim, Takipcinizim:)...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...