9 Nisan 2013 Salı

Bana Bir Bahar Yaz

Bana bir bahar yaz hayatının sayfasından... İçinde pembe, mor ve beyaz çiçekler olsun içleri açan... Gülüşlerin sesli olduğu, kahkahaların bol bulunduğu bahçeler olsun... Kuşların seslerine neşe konsun, tüylerinde şarkılar yüklü olduğundan, kanatlarını çırptıkça melodiler duyulsun... 

Bana bir bahar yaz ömrünün köşesinden... İçinde papatya, lale ve sümbül çiçekleri olsun huzur katan... Güneşin kalbimi ısıttığı, sarısı dilime bal olduğu zamanlarım olsun... Tatlı sohbetlerimi dost yüreklere paylaştırayım... 

Gökyüzünün mavisi ceplerime doldurup yolculuğa çıkayım...Dönüşlerimde kelebekler konsun ellerime, narin parmaklarım uzansın bir güle, emanet edeyim kelebeği güle, gül kokusundan versin zarifce... Mis kokularla karşılayım yağmurları, o yağmurlar ki olsun sevgiden damlaları... 

Çilek tadında sabahları olsun, tazelik ruhuma sarılsın... Gün gülümsesin, saat sevinsin, zaman mutluluk getirsin... Bana öyle bir bahar yaz ki, hissini hiç bir mevsim değiştiremesin!.

Dilek Afiyon Avcı

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir kalem. Ne kadar güzel Duygular.
    Çilek tadında sabahları olsun, tazelik ruhuma sarılsın... Gün gülümsesin, saat sevinsin, zaman mutluluk getirsin... Bana öyle bir bahar yaz ki, hissini hiç bir mevsim değiştiremesin!.
    AMİNN

    YanıtlaSil
  2. ay canım ya o bahardan bana da yaz artık nolursuuuuunnnn :(((

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel satırlarr :) Bahar umut, mutluluk sağlık getirsinnnn :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...