23 Nisan 2013 Salı

Kayra Bayramda

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutladık... Canım can parçam oğlumun gecen sene ki hali Burada Antalya'da sıcak bir sabaha merhaba derken hemen balkona çıkalım istedim :)
Evimizin balkonundan aşağı baktığımızda gördüklerimiz...
Kayra'cığım geleneksel 23 Nisan balkon çekimlerimizde :)
Yüreğimizin götürdüğü yere gittik.
Yaklaştığımızda mavi gökyüzünü renklendiren uçurtmaları izlemek çok hoştu...
Kayra'yı şaşırtan şey neydi?
Oğlumun gördüğü kalabalıktı :))
Her yeri incelemekte fayda var... 
Resim zamanı, yaptığı manzara resminde hava konusu hala tartışılıyor :) Resmini de yardımlarla kendi astı :)
Biraz atıştırması lazım :)
Babası çalıştığından yanımızda olmadığı için kendi fotoğrafımızı kendimiz çektik :)
Biz bunları çok sevdik yanımıza da günün hatırası olarak aldık :)
Yorumsuz :)
Koşar oynar ve yaklaşır
Aaa bu da ne anneee? :)
Bu gün gözümüzün gördüğü her yerde :) Ne güzel, ne mutlu Türküm diyene :)

10 yorum:

  1. Kayranın bayramı kutlu olsun. Eski günlerimi hatırladım. Bende bundan 10 yıl öncesine kadar Yiğiti götürebiliyordum..Bugün Duru bana gelmedi. Olsaydı bend egetirecektim pramitin oraya. Ne güzel bir gün olmuş. Tekrarını yaşayın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazın harika olmuş çünkü Kayramın fotoğraflarıyla dopdolu. Ne kadar güzel onun mutluluğunu izlemek ve bütün çocuklarımızın. Çok eğlenmiş gerçekten, inşallah bütün günleri 23 Nisan tadında geçsin :)

    YanıtlaSil
  3. Harikasınız ana oğul
    Kayranın bayramları hiç bitmesin

    YanıtlaSil
  4. Masallah kuzum kayram çok güzel Canim.

    YanıtlaSil
  5. Nice 23 Nisanları bu çoşku ile yaşamaya..
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel eğlenmişsiniz :)
    Kayra ne kadar da tatlı maşallah :)
    Nazar değmesin size kuzum :)))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir gün olmuş...
    Nice bayramlara...

    YanıtlaSil
  8. Ne güzell bir gün,
    maşallah, :)

    YanıtlaSil
  9. sayfanız ne güzel sıcacık,çok beğendim... takibe aldım, bende beklerim şiirden hoşlanıyorsanız.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kayra çok da sanatçı ruhlu :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...