12 Nisan 2013 Cuma

Mart Ayı Filmlerim

Kelimeler Yetmez: Gülümseten, güldüren ve hayatın ne denli değerli olduğunu anlatan bir film...
Aşk Yeniden: Monoton bir evliliğine yenilikler katma cabası işlenmiş...
Günün Menüsü: İçinde ki bazı replikleri çok sevdim... 1.)Hayattaysan yaşa... 2.)Günün menüsü: güven bana... 3.)Böyle ışıkları olan bir şehirde tüm hayaller gerçek olabilir... 4.)Karamsarlık aptalların tesellisidir... 
Hayat Sana Güzel: Hayatınızın elinizden alınıp, arkadaşınızın bedeninde devam eden bir hayatınızın olduğunu düşünün işler de karışır, aklın da karışır, komik :))
Dostluğun Gücü: İsminden de belli olduğu gibi dostluk bağlarını duygusallıkla anlatıyor...
Efsane Beşli: Ailece izledik, çok sevdik biz bu filmi...
Otel Transilvanya: Yine ailecek izleyip eğlendiğimiz bir film...
Cm101mmxı: Eşimle İzledik, çok güldük :))
Celal ile Ceren: Bana çok argo geldi, bir iki sahne hariç beğenmedim...
Sudaki Kız: fena değil, orta notum...

5 yorum:

  1. Şimdi ben burdan üç filmi izlemişim :) Cem'de çok güldük Sudaki Kız ilginçti ayrıca yönetmenini çok severim :)
    Keyifle okudum film yorumlarını ve öptüm ikinizide :)

    YanıtlaSil
  2. Otel Transilvanya'yı çocuklar izledi, eşim izledi. Bir ben izleyemedim. Benim için ilk sırada kesinlikle o var. Cem Yılmaz'ı izlemeye hele hiç doyamam:))

    YanıtlaSil
  3. günü menüsü vede aşk yenideni izlemek istiyorum ilk fırsatta izleyeceğim:)
    paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. sudaki kız ilgimi çekti ama fena değil demişsin kararsız kaldım şimdi

    YanıtlaSil
  5. Ooooh.. yeni kaydımı yayınladım, şimdi de bir filim keyfi yapayım.. filimler güzele benziyor dolphin tale de karar kıldım.. teşekkürler CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...