5 Aralık 2013 Perşembe

Kış Severler :)

13 yorum:

  1. Buyrun benim :)
    Hayırlı sabahlar Dilek hanımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı huzurlu günler....
      Sımsıcak olsun kışlarınız :))))

      Sil
  2. şuan iş yerinde değil şu şekilde evde olmak için neler vermezdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım az kaldı hafta sonuna...
      Mutlu, şeker günler :)))

      Sil
  3. harika bir resim :) kalktım kendime çay aldım okadar beğendim inanın

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler... Ohh ne güzel, afiyet bal şeker olsun. Mutlu günler... :)

    YanıtlaSil
  5. Parmak kaldırdım :) Ve örgülerim, kahvem, kitabımın arasına kuruldum ;)

    YanıtlaSil
  6. Yorum yazdım aslında ama tam olmadı gibi geldi...

    Parmak kaldırdım :)
    Örgülerim, kahvem, kitabımın arasına kuruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgüleri ve kitapları seviyorsan hemen küçük mucizeler dükkanı kitabının serisine başlamalısın :)))

      Sil
  7. kış mevsiminde çok üşüsemde kış mevsimini çok seviyorum :) resim güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... hep güzel yanlarını bulabilmeli insan bulunduğu mevsimin :)

      Sil
  8. Herşeyine rağmen severim yine de kışı, bembeyaz karını, renkli atkılarını, kestanesini, bozasını, salebini...Elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...