5 Aralık 2013 Perşembe

Kayra 4 Yaşında

29 Kasım 2013 Oğlum 4 yaşına bastı...
Küçük prensim, canımın parçası, yüreğim büyüyor her an sevgisi de büyüyor...
Pastasını ben yaptım :)
Prens ve prensesimiz :)
Sevgiyle :)
Bunları hazırlarken öyle mutluydu ki oğlum :))
İyi ki doğmuş kuzum
Geleneksel pozumuz :))
Oğluşumun hediyeleri, tekrar teşekkür ederiz :)

Doğdu zaman ki duygularım burada ... Rabbim alın yazını güzel yazsın yavrum, hep iyi insanlarla karşılaş, yüreğin, geleceğin hep güzel olsun, hep mutlu ol!. SENİ SEVİYORUM


4 yorum:

  1. Nice sağlıklı yıllar olsun

    YanıtlaSil
  2. iyiki doğmuşsun ve iyi ki doğurmuşsun diyorum :)) İkinizinde peşpeşe tarihlerde olması ne güzel...
    Kayracığıma upuzun güzel bir ömür diliyorum ve öpüyorum sizi...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah maşallah diyorum Dileğim, 4 yaşına girdi Kayram ve yakışıklı bir genç haline geldi :) ne kadar şeker canım ya.
    Doğum gününü yürekten kutluyor ve o geleneksel pozunuzun ömür boyu sürmesini diliyorum. Öpüyorum ikinizide çok.

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...