4 Aralık 2013 Çarşamba

Teşekkürler

Geçtiğimiz günlerde, 28 Kasım 2013 doğum günümde güzel güneşli bir Antalya merhaba demişti bana... Oğlum iki gündür inatlaşıp duruyordu, "ilk önce menim 'benim' doğum günüm anneciğim" Diye... 29 Kasım doğduğu için benim doğum günümden bir gün sonra :) pek hoşuna gitmiyor bu durum... Bu yaşlarda inat durumları söz konusu, ilk önce ben, ilk önce benim gibi... :))
Geçtiğimiz yıl gibi bu yılda kuzenim ailece bizi davet edip doğum günümde hep birlikte olmamıza vesile olmuştu...
Hamarat kuzenim Kudret güzel güzel sofralar hazırlayıp, hep beraber olduğumuz için iyi ki doğduğumu bir kez daha hatırlattı...


Vee bu yılda geçen yıl gibi doğum günümde çekiş çıktı... Sevgili Rengarenk Daphne bloğunda böyle yayınlamıştı ismimi :))) kargom geldiğinde bende teşekkür postu hazırlayacağım...



Bunlar da hediyelerim, Öncelikle eşim ve oğluma, Kudret ve ailesine, Ayşe ablaya, Ayşegül'e Fitnat yengeye teşekkür ediyor, kocaman öpüyorum...

Canım annem, kardeşlerim, yakın dostlarım, arkadaşlarım, blogger dostlarım, instagramdan, facebooktan, telefondan günümü güzelleştiren güzel insanlar tekrar buradan da teşekkür ediyorum... :)

3 yorum:

  1. merhabalar, geçmiş de olsa doğum günleriniz ( oğlunuzla birlikte) kutlu olsun, sağlıklı ve mutlu yıllara :))
    ne kadar da güzel insanın sevdikleri tarafından kendisine değer verilmesi :))

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşlarınız kutlu olsun daha nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu ve sağlıklı yaşlar nasip etsin Rabbim..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...