17 Aralık 2013 Salı

Bu Gün Neler Yaptım :)

Güne önce oğlum günaydın dedi... Sonrasında  annesi uyandı:)))
Canım oğlum güzel, güzel vakitler geçirdi, oyuncakları, boyaları, defter ve kitaplarıyla arası çok iyi :)
Ben sosyal medyadan gündemi takip ettim.. :) Kim nerede, nasıl, neler yapmış :)))
Bir fincan kahvemi alıp, çoktandır, soğuk olan havanın günün güneşi ile biraz keyif yaptım...  
Yemek yaparken şarkılı, sözlü sesler tabii yükseldi mutfağımda :)
Şeker prensimin yemek keyfine ortak oldum
Her ne kadar Antalya'da kar yağmayacağını söylesem de, bu günler de kar hayal ediyor yavrum... :)
Temizlik yapıldı...
Oğluşa banyo keyfi yaşandırıldı :)
Çamaşırlar yıkanıp asıldı
Gün akşam oldu... :)
Yılın bu zamanlarını çok seviyorum, her yer süslü...
Her yer karlı, kardan adamlı :))
Tatlı Kayra'm uyuyup çoktan rüyalara daldı... :)
Benim de son durumum büyük ihtimalle böyle olacak... :)))

2 yorum:

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...