11 Haziran 2014 Çarşamba

Teşekkürler Hürriyet Bumerang Ekibi

Güneş gülümsüyor, rüzgar şarkı söylüyor, haziran daha bir ılıman geçiyordu...Tatlı bir heyecan gezinirken başımın üzerinde... Sebebinin ismi BUMERANG'tı... 
Bumerang Deneyim Günleri kapsamında, MixMondial haftası sebebi ile Antalya Nicci'de gerçekleşecek etkinliğe, Blogger arkadaşlarım gibi ben de davetliydim...
Akşam olup, Blogger arkadaşlarımızla buluşup etkinliğin olduğu nezih mekana geldiğimizde, bizleri Hilal Meriç ve Ahmet Erten gülümseyerek tüm nezaketleri ile karşıladılar... 
Bumerang ekibi ile canlı, canlı karşılıklı sohbet imkanı bulmak ayrı bir keyifti. Keyif yazmışken, şahane kokteyllerin ve tadımlıkların hem görsel, hem tat olarak, hem gözümüzü, hem gönlümüzü şenlendirdiğini de yazmadan geçemiyorum... 
Antalya'da yaşayan yeni blog yazarları arkadaşlarımızla tanıştık. Katılamayan arkadaşlarımızın da kulaklarını çınlattık... 
Mutlu, neşeli, pozitif ve en sonunda melek oldum :)  
Etkinliğimizin vedası ise kahve kokusuyla gerçekleşti...

Keyifler değildir yaşamı değerli yapan...
Yaşamdır, keyif almayı değerli kılan...

-Bernard Shaw-


Yaşamımıza keyif kattığınız için HÜRRİYET BUMERANG Ekibine tekrar teşekkürler...



6 yorum:

  1. Canım arkadaşım çok güzelsin seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım kalemine sağlık. Harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim ya; ne kadar güzel bir etkinlik olmuş senin için, sizler için...
    Hoş bir anı olarak kalıcak senin için ne mutlu :) Fotografları da koyman bizler için iyi oldu:)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. anlaşıldığı üzere güzel geçmiş etkinlik. ben ne yazık ki mazeretim vardı, katılamadım.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş.İstanbuldan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Canım ,çok tatlısın sen yaa :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...