22 Eylül 2012 Cumartesi

Ece'den Dilek'e :)

 Eylül ayrı bir güzellik barındırır hep, ayrı bir hava, ayrı bir duygu yoğunluğu... :) Günlerim böyle geçerken bir de çekiliş kazandım Sade Kahve'den  :) Ece'yi tanıyanlar bilir, yüreği sevgi dolu sımsıcak, sevecen bir arkadaşımız...

Ve bugün postacı kapıyı çaldı. Paketim elime ulaştı, içinde çekilişten kazandığım o çok beğendiğim yastıklar vardı... :) Ayrıca anlam yüklü bir not ve çok sevdiğim baykuş figürlü bir yüzük... :) Ece arkadaşıma her biri için ayrı ayrı teşekkür ediyor ve daimi sevgilerimi iletiyorum...

6 yorum:

  1. blogunuza her geldigimde periler diyarinda hissediyorum kendimi , cok guzel ;)ayrica hediyeleriniz içinde tabrikler ! herbiri cok hos :)

    YanıtlaSil
  2. eylül ayını bende çok severim yastığında, yüzüğünde çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. eda:
    Ne güzel sözler böyle:)) günümü güzelleştirdiğiniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. BeN!SeV:
    Teşekkürler...
    Mutlu günler dilerim...

    YanıtlaSil
  5. ağtatıcaksın valla beni. begenmene cok sevindim canım güle güle kullan. bu güzel sözler içinde ayrıca teşekkür ederim ne mutlu bana...
    Kocaman öptüm sımsıkı sarıldım....

    YanıtlaSil
  6. Sade Kahve (ECE):
    :)) Teşekkürler... Güzellikler her zaman seninle olsun...
    Kocaman öptüm... :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...