1 Eylül 2012 Cumartesi

Hayal Etmek Güzeldir!

Hayal ettiğin sürece yaşamın anlamı tutar elinden... Umut sarmaş dolaş olur ruhunla... Bir gülüşün sesi sevindirebilmeli, bir cümle yetmeli yaşama koşmaya... koşmak ki yolun sonunda huzur, koşmak ki yolun sonunda mutluluk.... Bir yudum sabır içip adımlara devam etmeli ve yol boyunca göze değen güzellikleri geçiştirmemelisin!. Hayal etmek güzeldir... Zaman çeşmesinde her damla değerlidir... Boşa akıtmamalı... Yaşam çerçevesinde her anı değerlidir... Boşa asılmamalı... Hayal etmek güzeldir, hayallerinle hayatı süsle, hayallerinle zamanı beze, hayallerinle kalbini besle, hayallerinle gülümse...
Dilek Afiyon Avcı

12 yorum:

  1. Hayal et , hayalet olmamak için..

    YanıtlaSil
  2. Allah, elde ettirmeyeceği şeyleri hayal ettirmezmiş. Sizinde hayalleriniz daim ve hayatınızda olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. safransarı:
    Teşekkürler...

    Hayal et, :) hayalin, hayatla bir harf farkı var :))

    YanıtlaSil
  4. Yüreğimin İklimi:
    Teşekkürler güzel dileğin için...
    Özlem Ben de çok severim o cümleyi...
    Mutlu günler...

    YanıtlaSil
  5. düşlemek yeterli:>

    YanıtlaSil
  6. BeN!SeV:
    Teşekkürler...
    Düşlerine ulaşman dileğiyle :)))
    Mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  7. Sevil Aslan:
    :) Hayallerinin başkentinde oturmanı dilerim :)))
    Mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
  8. Yes, I agree! Life is gift, special gift from God - we can't waste it, we have so many good things and we don't appreciate this.

    YanıtlaSil
  9. merhabalar uzun zamandır yokum sayfanıza şöyle bir göz attım yine harika postlarınız var yüreğinize sağlık.. tatildeydim yeni döndüm. tatile çıkacağım gün kapımda bir posta vardı. uzun zamandır posta almadığım için önce şaşırdım sonra sizin olduğunu görünce çok sevindim. çok düşüncelisiniz çok teşekkür ederim tatilde internete girmediğim için teşekkür edemedim. ama inanın kartınızı aldığımda çok mutlu oldum.. insanların birbirlerinin bayramlarını telefonla bile kutlamaya üşendiği şu günlerde sizin üşenmeden kart atmanız beni çok etkiledi:))

    YanıtlaSil
  10. Zim:
    What a beautiful sentences thanks :))



    YanıtlaSil
  11. Elif buutik pasta tasarım:
    Güzel sözleriniz için ben teşekkür ederim...
    Hep mutlulukla kalın...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...