27 Eylül 2012 Perşembe

Evimize Sonbahar Geldi


Her şey bu sonbahar temalı resmi oğlum için yapmamla başladı :)) yaprakların döküldüğünü, renklerin sarı ağırlıklı olduğunu anlatıyordum ki oğlum, ben ve babası kendimizi sokakta yaprak toplarken bulduk. Tıpkı burada hızlıdan yazdığım gibi hızlıca karar alıp çıkmıştık dışarı... Eşimin işe gitmesine az kalmıştı... parkın yanında çimenlerin üzerine dökülen yaprakları topladık...Parkın yanına gitmişken parkta vakit geçirmemek olmaz tabii...Sonrasını da resimler anlatsın...
 
Pastel boya ile :)
Hadi anne sende otuyy, nütteennn (otur, lütfen) Diyor...

Baba oğul pek bir keyifliler...

Kabaklar sonbaharın süsü, bir dükkan dolusu gördük :))
 
Solan çiçekler, sararan yapraklar ve yeşilin tonları...
Bu çalışmayı bir bakşa posts için düşündüm :)


Topladığımız Yapraklardan...

Oğluşumun Sincabı çok yakıştı :)

Bu kareyi çok sevdim :)

Minik eller iş başında :)

Faaliyetlere devam...

Çok ciddi, çoookkk...
Bu Resmi Beraber Yaptık...


Bu resim Kayra'nın eseri, (Oğlum 29 Kasımda 3 yaşında olacak)
ben solda yaptığı yaprakları çok sevdim... Bu arada mor renkte rüzgarmış :)



24 yorum:

  1. Dilek haftasonu için harika bir fikir verdin bize.En kısa zamanda yaprak toplamaya çıkacağız kızımla

    YanıtlaSil
  2. çocuklarin hayal dunyasi cok guzelll rwsimlerden de belli...

    YanıtlaSil
  3. Rüzgârın rengini hiç görmemiştim.
    Kayra'ya teşekkür ederim sebep oldu :D

    YanıtlaSil
  4. yerim onun o minik yumuk ellerini!
    baba-oğul fotoğrafı özellikle içimi ısıttı. maaşallah hepinize! :)


    http://www.decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ecehan:
    Teşekkürler çok naziksiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Nilhan - Küçük Mucizem:
    Çok sevindim :) Resimlerinizi beklerim :))

    YanıtlaSil
  7. Demet ÖZGÖL:
    O dünyalarına bizide dahil ettiklerinnde oldukça keyifli oluyor... :)

    YanıtlaSil
  8. Adanın Annesi:
    :))) Ne hoş :)

    YanıtlaSil
  9. bir kere en baştaki eseri çok sevdim, sizinkini baykuşlu olanı :)

    yaprakları toplayıp masamda ben de saklarım, geçen yılın yaprakları hala durur,

    rüzgarın morr olmasına da bayıldım, kayraya öpücük :)

    YanıtlaSil
  10. DECO☆deniquo:
    Çok zarifsiniz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Sandukam:)
    :)) çok teşekkürler... Evet hem anı, hemde güzellikler barındırıyor... Kayra da öpüyor... :) Mutlulukla...

    YanıtlaSil
  12. Çok iyi yapmışsınız :)
    oğlun nasılda tatlı bişey öyle :D :D

    YanıtlaSil
  13. hayal gücüne dikkat mor renk rüzgar....... demekki mor hissediyor rüzgarı. gelistirmeye devam edin...... sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Pire Kızı:
    :) Teşekkürler...
    Mutlulukla kalın...

    YanıtlaSil
  15. Yüreğimin İklimi:
    Canım teşekkürler...
    Kayra şaşırtmaya devam ediyor :))

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım ! Ne güzel de yapmış ! Zihnine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  17. Şepşekerin Fikir Evi:
    Teşekkürler:))
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  18. canım süper bir gün geçirmişsiniz bende çınar yapraklarına hastayım evimizin yanındada asırlık çınarlar dolu... inan bende fotorafladım ama paylaşmak kısmet olmadı vaktım kalmıyor pek ipek böcügüm hep benımle ilgilen istiyor :))))paylaşirım bir gün sizi çok öptük sevgiler....

    YanıtlaSil
  19. muhteşem anne ne güzel şeyler yapmışsınız ana ogul ..ben daha cok ılkbaharı sevsemde sonbaharın o sararan yaprakları benı mest eder..bırde o kabaklar ..ne guzel mamalar olur onlarla :))

    YanıtlaSil
  20. fadinin sanati:
    Canım teşekkürler...
    bekliyoruz mutlaka, Elifcikte büyümüştür maşallah...
    Bizde kocaman öpüyoruz:)))

    YanıtlaSil
  21. mor rüzgar :) çocukların hayal gücüne hayranım.

    YanıtlaSil
  22. Sevil Aslan:
    Sevilcim hoşgeldin özlemiştim seni :))) Teşekkürler cici sözlerin için...
    Güzel günlerle kal...

    YanıtlaSil
  23. acemi blogger:
    Evet ne güzel, temiz ve farklı düşünüyorlar...
    Mutlu günler :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...