18 Eylül 2012 Salı

Yarım Yüzlü Adam

03 Eylülde Arkası Yarın Roman isimli blogun sahibi Hüseyin Ütün, Yarım Yüzlü Adam kitap çekilişi sonucunu açıklamıştı. Kazanan kişilerin arasında olmanın sevinci kitabın geçtiğimiz hafta elime ulaşması ile dahada arttı... Öncelikle Hüseyin beye kendi yazdığı kitabı için ve mütevaziliği için teşekkür ediyorum...
 
 
Kitap ile tanıştığımda beni şaşırttı... Roman beklerken bir oyun ile karşı karşıya kaldım...  Kitabın 15- 20 sayfasını okudum, anladım ki kitap yalnız ve sessiz bir ortamda okup iyice kendimi verebileceğim bir eser... Ben de akşam oğlum uyuduğunda kırmızı rahat koltukta oturup, kadife bir perde hayal ederek başladım okumaya... Uzun zamandır tiyatroya gitmiyordum... Bu sayede bana verdiği duygu tiyatro izliyorum gibiydi... Her ne kadar kadroyu kalabalık bulsamda kitabı beğendim... Burada Ömer'den, Zeynep'ten söz etmeyeceğim. Aşkı anlatan bir kitap, özellikle tiyatro severlere tavsiye ederim...

 
Kitabın yazarı aynı zamanda bir ressamda diyebilirim... kelimelere sanat boyamış ve cümleleri bu şekilde anlatmış... Hüseyin Ütün'e imzasıyla gönderdiği bu kitap için tekrar teşekkür ediyorum...

7 yorum:

  1. Bir Erkeğin Günlüğü:
    Teşekkürler...
    Güzel günler...

    YanıtlaSil
  2. Hayriye Uygur:
    Teşekkürler ben de takipteyim...
    güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  3. benim şans seni takip etmiş:))) iyi okumalar benim kitap henüz daha gelmedi.

    YanıtlaSil
  4. Yüreğimin İklimi:
    Benim şansım seni takip etmiş :)))
    Ben senden önce çekilişi kazanmıştım ama kitabı okuduktan sonra yayınladım canım...
    Umarım senin kitabında bir an önce eline ulaşır ve keyifle okursun...

    YanıtlaSil
  5. Bende kitap kurduyum ben'in blog çekilişinde kazandım. Kitabım henüz gelmedi geldiği zaman paylaşırım.

    YanıtlaSil
  6. acemi blogger:
    Tebrik ederim... yazdığım gibi benim kitabımda çekilişten geldi...
    Gülümseten bir duygu...
    Umarım bir an önce gelir ve keyifle okursunuz...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...