2 Kasım 2013 Cumartesi

Antalya'daki Bloggerlar Yine Beraber

 Güneşin gülümsediği güzel şehrimiz Antalya'da sevdiğimiz blogger arkadaşlarımızla buluşmanın keyfini yaşadık... 
 Bulunduğumuz mekandan kareler...
 Sabahın en güzel vakitlerinde kahvaltımızı yapıp, kahvemizi yudumlarken sohbetlerimizin ile günümüzü süsledik...
 Funda'nın şeker oğlu kucağımdayken  mutluydu, maşallah çok tatlı bir bebek...
 Aramıza katılamayan arkadaşlarımız da oldu, onları da özlemle anarken, haberlerini telefonlardan aldık. İnşallah bir diğer görüşmemizde hepimiz beraber oluruz...
Güneşin gözümüze değdiği, sözlerimizin yüreğimize girdiği sıcak bir kasım gününü anılarımıza çerçeveledik... Ve biz bu resmi çok sevdik...

20 yorum:

  1. Canım yüreğine sağlık.. Ne güzell hazırlamışsın.. İyiki gelebildin. sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler birtanem... Nice güzel günlere inşallah... :)

      Sil
  2. Afiyet olsun , ne güzel görünüyorsunuz:)) keşke bizde katılabilsek ne güzel olurdu:((sevgilerimle:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, Sizin şehir neresi? İnşallah bir gün bir yerde hep beraber olma şansı yakalarız... :)

      Sil
    2. İstanbul'dayım, inşallah ne güzel olur:))dünya küçük derler ya:))

      Sil
  3. Canım arkadaşım küçağında bebekle bir melek gibisin seni seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, sen de seviliyorsun :) Denizi ve seni öpüyorum sevgiyle... :)

      Sil
  4. aaaa hiç haberim olmadı....güzel bir gün geçirmişsiniz orda olmak isterdim dogrusu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum :((( Canım facebooktaki grupta ekli değil misin? oradan defalarca duyurmuştuk... :( İnşallah diğer sefere görüşürüz...

      Sil
  5. Antalya.... Çok özledim memleketimi.

    Belli ki çok güzel ve eğlenceli bir gün olmuş. Tekrarlamanız dileği ile... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biz de görüşüp buluşma şansı yakalarız, memleketinden çokta uzak kalmamalı insan... :)

      Sil
  6. canım sonradan katılanlardanım güzel sıcacık bir gündü eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada olmana çok sevindim ki, iyi ki varsın... :)

      Sil
  7. canım carsamba ben de antalya ya gelıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın geliyorsun :) bol bol sohbet edip özlem giderelim... :)

      Sil
  8. ayy ne güzel görünüyorsunuz...ama maalesef İstanbul da yaşıyorum ..keşke sizlerle tanışıp görüşebilsem ...ama yazları arada Antalya ya geliyorum...umarım bir gün tanışırız...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım inşallah geldiğinde haberleşelim... neden olmasın ki, ne güzel olur :)

      Sil
  9. yaa ne güzel, ben de kendi çapımda blog yazıyorum, bu aralar çok aktif olamasam da :)
    aranıza katılmayı çok isterim.. Hep diyordum Antalya'da da blogger buluşmaları olsa ne güzel olur diye :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...