21 Kasım 2013 Perşembe

Hepimiz Yaptık :)

        

11 yorum:

  1. Aynen ya en zevk aldıgım şeydir bu hehehe :) Ya blogunun arka planı ne tatlıııııııııııı yiyesim geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim... Teşekkürler :)))) Mutlu günler...

      Sil
  2. Dişlerim kamaştı resmen , bayılırım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :))) Sevgiyle, şirin zamanların olsun...

      Sil
  3. Yapmıştım.. Stresli bir anımda yeni aldığım bir mutfak gerecinden çıkmıştı ve pıt pıt patlatmaya başlamıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da rahatlatıyor insanı... :) Bildiğim kadarıyla Antalya da yaşıyorsunuz. bir gün bizim grup arkadaşlarımızın arasında sizi de görmek isterim. Tanışmanın ayrı bir duygusu var... :)

      Sil
    2. Çok mutlu olurum. Buluşmalarda haberim olursa seve seve katılırım.

      Sil
  4. Eline geçince çekirdek çıtlar gibi bir duygu yaaaaaaaaa..Bak ,aklıma getirdin.Ben de bekliyorum,seni..Haberin ola..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...