2 Haziran 2012 Cumartesi

İstanbul

Antalya'da oturduğumu bir çok kez belirmiştim, bugün İstanbul'a gitmek üzere yola çıkıyoruz, oğluşum ve ben... Evimizin babası bizi hava alanına kadar bırakacak. Çalıştığı için gelememesi üzücü olabilir, fakat çalışıyor olması çok güzel diye  mutlu oluyoruz...:)

Anahtarlıklarımı Seviyorum
En son Kasım ayında İstanbul'daydım...Sevdiklerimi ve İstanbul'u özledim, canım annemi çok özledim... Kayracım anneannesini göreceği için çok heyecanlı... Günler öncesinden gideceğimizi, bir süre kalacağımızı anlattım... 
Valizim ve Çantam
Şehirler arası yolculukları küçüklüğümden beri sevmişimdir... Şimdi minik bir yol arkadaşım var... Ve benim gibi yolculukları seviyor. İkimizinde yay burcu olmamızdan kaynaklanıyor olabilir mi acaba? Uçağımız 09: 35'te kalkacak... Burada hangi aralıklarla olurum bilemiyorum, elimden geldiğince uzak kalmamaya çalışacağım... Kısmetse geliyoruz İstanbul ve sonrasında Tekirdağ...:)

14 yorum:

  1. hayırlı yolculuklar umarım herşey gönlünüzce olur bu günler Kayra için ne güzel anılar olacak bende küçükken babamın görevi icabı nerdeyse bütün Anadolu'yu gezdik tatillerde İstanbul'a gelişimiz annanem dedem teyzeler dayılar o sayılı günler dönüşte babamıza kavuşmak hepsi çok güzeldi kocaman sevgiler mutluluklar :))•♪•*♥gülümse♥*•♪•

    YanıtlaSil
  2. canım hayırlı yolculuklar olsun ne iyi ettiniz ...hoş geldiniz İstanbula görüşmek nasıp olsa keşke, inşallah bir gün çok öpuyoruz sizi sevgiler Elif ve Annesi:))))

    YanıtlaSil
  3. iyi yolculuklar. ve hoşgeldiniz İstanbul'a... Tekirdağ'da kimler var biz de hafta sonları yazlığa gidiyoruz Tekirdağ'a... iyi eğlenceler sizlere...

    YanıtlaSil
  4. anahtarlığa bayıldımmmmmmmm :) benden de selam söyleyin istanbula ben de pek özledim :)

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar ve iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  6. istanbulda turist olmak en keyiflisidir. hayırlı yolculuklar ıyıtatıller

    bu arada anahtarlık gercekten de cok guzelmıs

    YanıtlaSil
  7. (okuyan)
    Teşekkürler...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. (gülümse)
    Teşekkürler canım...
    İnşallah hep güzel anılar biriktiririz...

    YanıtlaSil
  9. (fadinin sanatı9
    teşekkürler canım...
    kalp kalbe karşıdır, ben de düşündüm görüşmeyi...
    biz istersek neden olmasın...
    tekirdağdayız şuan...
    istanbul a geldiğimize geldiğimizde haberleşelim...

    YanıtlaSil
  10. (Alev Özkan)
    Teşekkürler...:)
    Tekirdağlıyız...
    Annem dayımlar vs. :)
    Güzel bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  11. (bakimliolmakasktir)
    teşekkürler, siz neredesiniz?
    selamlarınız iletilmiştir...
    :)

    YanıtlaSil
  12. (Nilhan - Küçük Mucizem)
    Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  13. (O bir Anne)
    Teşekkürler...
    bizim tam tersi oldu:)
    Genelde antalya ya tatile gelinir:)))
    Güzel zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...