28 Haziran 2012 Perşembe

İstanbul'da Son Gün

25 06 2012 Dönüş tarihimiz geldi, 23 gün bir rüya gibi geçti...
Canım arkadaşım Aylin, öncesinde Tekirdağ'a geldi, dört günü kardeşim ve kızı Nilüfer'imle geçirtik... Onlar Şarköy'e evlerine dönerken biz de Aylin'le İstanbul'a geldik... on gün de su gibi geçti... Bu resimde ise son günümüz Kadıköy Ada cafedeyiz... 
 Oğlumun Tostu:)
Kısacası 23: 30 uçağı ile Antaya'a evimize döndük, Eşim hava alanında bizi beklerken oğluşumun babasını gördüğündeki sevinc görülmeye değerdi :)

Dilek Afiyon Avcı







4 yorum:

  1. rüya gibi günler bitip, kürkçü dükkanına geri dönüş:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. (AsOrTiK)
    :)))
    Olsun Evimizde Rüyalara devam :)))
    Mutluluklarla kal...

    YanıtlaSil
  3. Dilek cim nasılsın iyisinizdir umarım ..bir hftayı geçti görüşemedik.. sapancaya gittik pek niyetımızde yoktu ama gitmemiz gerekti. zamanda bulamadım nete bakmaya görüşmekte cok istıyordum seninle kısmet olmadı inşallah en kısa zamanda tekrar gelirsin çok öpuyoruz Kayrayı ve seni Elif ve annesi sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  4. (fadinin sanati)
    canım ben de çok istedim inan kısmet değilmiş...
    Sapanca umarım iyi geçmiştir...
    Özledim sizi...
    Kayra ile Elif ve seni öpüyoruz...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...