5 Haziran 2012 Salı

Yolculuğumuz

Antalya Hava Alanında Durumum Bu Görsele Yakındı... :)
Eşyalarla Zorlanmadım... Eşim Hava Alanına Bıraktı, Oradan Annem Karşıladı:)
Cumartes günü Sabah 07:35 çıktık yola... Dolmuşa binip hava alanına gideceğimiz otobüs ile geldik yolculuk edeceğimiz yere:) Uçakla İstanbul, Servis ile Hava Limanına girdik. Annemle hasret giderdik kısaca, oğluşum öyle özlemiş ki... Neyse yolları ve araçları anlatıyordum:) otobüs ile Acıbadem. Taksi ile Koşuyolu... Tekirdağ'a geçmek için tekrar otobüs  Tekirdağ'a vardığımızda eve gitmek için Belediyenin otobüslerine bindik... 17:35 annemdeyiz:) Sekiz Ayrı araca binmişiz ve oğlum Allah'a şükürler olsun yollarda hiç zorluk çıkarmadı...
Sabah yoldaki halimiz:)

Tatlımın Artık Kendine Ait Koltuğu Var...

Uçakta Vakit Geçiriyor :)

Camdan Görünenler...

Karlı Dağlarda Bulutlar...

Anneannesinin Birtanesi Olmuş:)

15 yorum:

  1. Kavuştunuz demek :) Gözünüz aydın Dilekcim. Bol bol hasret giderin anacığınla:)

    YanıtlaSil
  2. oo anneanne ne sevinmiştir..

    YanıtlaSil
  3. (Adanın Annesi)
    Canım benim teşekkürler...
    Nasılda özlemişiz birbirimizi...
    uyumak bile zaman kaybı gibi:)))

    YanıtlaSil
  4. (mehtap)
    Mehtapcım sorma, dünyalar onun oldu:)

    YanıtlaSil
  5. (Alev Özkan)
    Teşekkürler...
    :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Maşallah size maşallah :) Çok tatlı oluş, uslu uslu da seyahat edermiş...

    YanıtlaSil
  7. Dilekcim sağ salim gelmiş olmanıza çok sevindim.Annecin nasıl mutlu olmuştur tahmin edebiliyorum.Hasret lik çok zor.Çektiğiniz sıkıntılar unutulmuştur bile.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz Dilek cim ve Kayra cım :)))iyisinizdir umarım bizlerde iyiyiz çok öptük siziii....

    YanıtlaSil
  9. anneanneler bir başka sever bilirim :) yorucu yolculuk sorunsuz geçmiş ne güzel, iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  10. (Emre Bora Bebek)
    Teşekkürler...
    Güzelliklerle kalın...

    YanıtlaSil
  11. (canan beycan)
    Canım benim teşekkürler...
    Dediğin doğru, sarılınca geçti tüm sıkıntılar...
    öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  12. (fadinin sanati)
    canlarım benim teşekkürler...
    Tekirdağ'dan Elif ve sana sevgiler yolluyoruz...

    YanıtlaSil
  13. (Ilknur Olmez)
    İlknurcum teşekkürler...
    anneannesinin yeri çok ayrı...
    farklı bir bağ var aralarında...
    Öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  14. Kavusmak sevdiklerine insanlarin guzel sey..Oglunuzdacok tatli:)) sevgiler..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...