12 Haziran 2012 Salı

Resimlerle












Tekirdağ

21 yorum:

  1. Dilek cim çok keyifli geçiyor tatiliniz ne güzel darısı bize inşallah çok öpuyoruz sizi sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  2. OO bizimki büyümüş de erkek tavlasını öğrenmiş:D

    YanıtlaSil
  3. oohh ne güzel gezin eğlenin :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel resimler ve değerli hatıralar.

    Tık tık (Tahtaya vuruyorum) nazarlara gelmeyin diye...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel geçtiği belli epey keyif almış oğluşunuz. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bahbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Tatiliniz keyifli geçiyor anlaşılan.Burası da çok sıcak tadını çıkarın oraların.sevgiler....

    YanıtlaSil
  7. tekirdağ güzeldir nede olsa benim memleketim :)
    ama malesef orda oturmuyorum :(

    YanıtlaSil
  8. anneeeem yerim o nanakları duduşları çok yakışlı maşallaaah :)

    YanıtlaSil
  9. selam

    Bayıldım oğluna, kayra maşallah bebeğim sana çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  10. (fadinin sanati)
    Canım benim teşekkürler...
    sık uğrayamıyorum buralara...
    inşallah darısı başınıza...
    elif e ve sana öpücükler gönderiyoruz kayra ile...

    YanıtlaSil
  11. çok şeker maşşallah ya yeriimmmm ben onu :)))

    YanıtlaSil
  12. (Nilhan - Küçük Mucizem)
    Aman ne oynadı o tavlayla :))
    Güzel günler...

    YanıtlaSil
  13. (Ilnur Olmez)
    Teşekkürler canım...
    :) Güzel zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  14. (Nurdan)
    Teşekkürler...
    Gecikti yorumlara yanıtlar...
    Mutlu ve güzel zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  15. (Follow_me)
    Teşekkürler...
    zaten takipcinizim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. (limonata-kurabiye)
    Teşekkürler Jale hanım...
    Sıcakları tahmin edebiliyorum...
    Güzelliklerle kalın :)

    YanıtlaSil
  17. (çiço)
    :) :) :)
    Teşekkürler...
    Yemek serbest...
    Mutlu zamanlar :)

    YanıtlaSil
  18. (Eslem Ünlü)
    Ben de oturamıyorum, Doğduğun yer değil, doyduğun yer denir ya... ben de onu yaşayanlardanım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. (nalan)
    :) teşekkürler...
    opüyor oğluşum nalan ablasını :)

    YanıtlaSil
  20. maşallah oğlunuz çok tatlı,Allah nazarlardan saklasın sizi.huzurla,sevgiyle büyüt kayra'nı :)

    YanıtlaSil
  21. gökkuşağı pembesi:
    Teşekkürler güzel dileklerin için...
    Ne kadar zarifsin...
    Mutlu günler...:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...