1 Haziran 2012 Cuma

Mayıs Ayı Filmlerim

Mayıs Ayı Boyunca İzlediğim Filmler
Filmleri Beğeniye Göre Sıralıyorum...
1.  Avatar
2.  Amerika Rüyası
3.  Geçmiş Zaman
4.  Not Defteri
5.  Arlıngton Yolu
6.  Annemin Yatağında Bir Erkek Var
7.  Şirinler
8.  İyi Günde Kötü Günde
9.  Aşkımın Hedefisin
10. Açık Çek
11. Kaçık
12. Le Boşanma
13. Kadın İsterse

Her birini beğeni ile izledim... 1. Sıradaki Avatar'dan başlıyor en sevdiklerim... Minikte olsa Fikir vereceğini düşündüm...

Avatar'dan Bir İki Replik:)

Barış yapmayı amaçlayan bir askerdim ama bir zaman sonra bunun bir hayal olduğunu anlarsınız.” (Jake Sully)

Şimdi kendine bir İkran seçeceksin. Onu içinde hissetmelisin. Eğer o seni seçerse, sana gösterdiğim gibi yapacaksın. Sadece tek bir şansın var Jake. (Neytiri)

Yeri gelir, hayatınız bir tek delice hareketiniz ile değişebilir (Jake Sully)

3 yorum:

  1. peki bana hangisini önerirsin?

    YanıtlaSil
  2. (blackberry)
    1 Numara ile başlıyor beğendiğim filmler AVATAR 2-3- Diye sıraladım... Güncelliyorum yazıyı...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bahsettiğin filmler arasında sadece Notebook filmini izlemişim galiba..beğenmiştim onu da..avatar'ı henüz izlemedim..bazı arkadaşlar pek beğenmediklerini söyleyince önyargım oluşmuştu o filme. ama merak ediyorum bir yandan da..senin tavsiyenle Avatar'a bir şans vericem :) film tavsiyeleri için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...