31 Ağustos 2012 Cuma

Aman Dikkat!


12 yorum:

  1. Düş Kızı:
    :))
    Güzel gülüşler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Karapaks:
    :) Teşekkürler...
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  3. I didn't know the language, but pictures are very funny :)

    YanıtlaSil
  4. Zim:
    Thank you, PICTURES ALREADY EXPLAINS EVERYTHING. :)))

    YanıtlaSil
  5. Bir uğrayayım dedim, şirine bir yerle karşılaştım :)

    Duygular da artık sanal :) Çok doğru, dün Ö.C davası hakkında bir şeyler okudum. Çocuklarımızı özellikle bu melun şeyden korumak gerek diye düşündüm...Vaktim az, tekrar uğramak üzre...Üstteki yabancı şahıs için : It's Turkish language :)))

    YanıtlaSil
  6. çizim güzelmiş dilek iyi hafta sonlarınız olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. N.Narda:
    :)) şiirimle karşılaşmana sevindim doğrusu:)
    dar vakite geniş cümleler sığdırmışsın...
    görüşmek üzere...
    mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  8. Yüreğimin İklimi:
    Teşekkürler:)
    Ben de neşeli hafta sonu dilerim... :)

    YanıtlaSil
  9. çizim çok güzel lakin gerçek hayatta senin bu tarz tepkilerin olmasa dahi sadece baş ağrısından,gidiyorsun dr aralarında sanki sözleşme yapmışlar.neyin var '' sen üst kata pisikiyatri bölümüne çık'' herşeyi pisikolojiye bağlayıp hastaların çoğunu gönderiyorlar:))

    YanıtlaSil
  10. FunD@:
    :)
    Olsun zarar değil ya :)
    Mutlulukla....

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...