16 Şubat 2013 Cumartesi

Antalya 2. Kitap Fuarı

 Oğlum otobüste kitap fuarına gitmek için yolculuk yapıyor... Biraz meraklı, orada çok kitap varmış ve hepsine bakacakmış :) 
 Hafta sonu olduğu için çok kalabalıktı...
 Çocuk kitaplarının olduğu standın başında kalarak, dakikalarca inceleyip, dikkatle baktı :)
 Çok sevdiğim yazarlardan Canan Tan'la mini bir sohbet şansı :) bloğumun isminin çok güzel olduğunu söyledi .. :))
Cezmi Ersöz kitaplarını severek okuduğum yazar, ne kadar güzel şeyler yazdı... :)

TÜYAP tarafından Türkiye Yayıncılar Birliği işbirliği ile Antalya 2. Kitap Fuarı'nın yarın son günü Antalya'da olup ta hala gitmeyenler için küçük bir hatırlatma... Biz bugün oğluşumla keyifle gezdik, tadını çıkardık... Canım oğlum Canan Tan'ın imza kuyruğunda beklerken sıkılmadı değil... Fakat uzayan kuyruğun bir oyun olduğunu, kazanabilmemiz için burada sıranın bize gelmesini ve sıra bize geldiğinde elimizde ki senin ve benim kitabımızı (Söylenmemiş Şarkılar ve çocuk kitabı Sevgi Dolu Bir Yürek) orada ki yazarın imzalaması gerektiğini anlatırken Kayra: İmza ne anne? Ben: Kalemle kendine özel bir karalama yapacak... Kayra: Men tazanmat istidomm anneee :) (Ben kazanmak istiyorum anne) Nihayet biz kazanmıştık... 

Yemeğimizi yedikten sonra tekrar kitapları gezdik... Çıkarken bir çok kitap görüp üç adet sevdiğim yazarların imzalı kitaplarını almış olmanın mutluluğu vardı üzerimde... Kayra'ya gelince çıkışta bahçede koşturdu, oynadı...

Bahçe çıkışında çam ağaçları vardı... Kayra dökülen kozalaklarla oynamayı çok sevdi... Biraz da toplayıp eve getirdik... Ev mis gibi çam kokuyor :))

16 yorum:

  1. Orada çok kitap varmış ve Kayram'da merakla ilgiyle incelemiş :) hep söylüyorum maşallah ona maşallah.
    İnsanın severek okuduğu bir yazarla tanışması ne kadar güzel. Hele birde böyle anlamlı sözlerle imzalanmış bir kitap. Çok güzel görünüyorsunuz ikinizde, ne hoş.
    Peki Kayram içinde kitap aldınızmı Dileğim? :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler birtaneciğim... Almaz olur muyuz aldık... :) Ayraca Canan Tan'ın çocuk kitaplarından bir tane aldık onun da imzalı kitabı oldu şimdiden :))

    YanıtlaSil
  3. bende çok gitmek istedim.eşim olacak er kişi akşam ben seni götürürüm deyip kandırdı.sonrada çok kalabalık vs vs masalını anlattı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kalabalıktı... ama vazgeçmek için neden değil bence... :) belki yarın gidersiniz... Her ne yaparsanız mutlu olacağınız bir durum seçin... Gülün gülümseyin :))

      Sil
  4. Fuarları seviyorum.
    Uzun kuyruklara tahammül edemediğim için fuardan aldığım kitaplarım imzasız oluyor :)
    Fuardaki güzel anılarınla kucaklayıp bağrına bastığın kitaplarını keyifle okuyasın
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ne güzel yazmışsın... :)

      Sil
  5. Çok güzel bir gün olmuş belli ki.
    Keyifle okumanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, İçten kocaman sevgiler... :)

      Sil
  6. Ben geçen hafta sonu Antalya'daydım.
    Çok fena zamanlama hatası yaptım.
    Ve sonuç olarak kaçırdım :(
    Hangi yazarlar vardı genel olarak biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan Şoray, Can Dündar,Uykusuz Dergisi yazarları, söz ettiğim gibi Canan Tan, Cezmi Ersöz benim şuan hatırladıklarım... kısmet değilmiş bir daha ki seferi daha güzel olacaktır inanıyorum... Sevgiyle...

      Sil
  7. güzel zamanalar olmuş , hep gidin :))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir gün olmuş:)) kayrada annesi gibi kitapları seviyor anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  9. kitapları da kayraya sevdirmen güzel bir olay dilek tebril ederim seni
    sevgiler

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...