9 Şubat 2013 Cumartesi

Ocak Ayı Filmlerim

Ocak ayı boyunca izlediğim filmler...

Yılbaşı Gecesi: Çok hoş bir film, izlemekten keyif aldım...
Ayrılık Sanatı: Güzel, romantik :)
Senden Önce: Kızların pijama partisinde gülerek izleyeceği gibi diye düşünüyorum...
Cesur: Ailece izledik sevdik, beğendik... :)
Deli Deli Olma: Eşimle izledik ve duygulandık...
Penelope: Notum orta...
Benim Oğlum: Eşimle izledik, bekarlığa veda gecesinde erkeklerin gülerek izleyeceği gibi diye düşünüyorum :)
Arabalar 2: Ailece izledik... Oğlum bayılıyor, ben de seviyorum :))
Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı: Çok güzel bir aile filmi tavsiye ediyorum... :)

12 yorum:

  1. Dileğim bu filmlerden sadece Cesur'u izlemiştim.
    Beğendiklerini not alıyorum izlicem. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Timothy Green'in Sıradışı Yaşamı birinci sırada olsun derim ;) Canııımmmmmmmm ben teşekkür ederim değer verdiğin için...

      Sil
  2. Harikasın, şu sınavlar yüzünden sinemaya bile gidemedimm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım sinemaya her zaman gidersin, önemli olan sınavlar... bol bol başarı diliyorum... :)

      Sil
  3. ayyyyyyyyy kuzum buyusede beraber gıtsek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asma suratını ne kadar çabuk büyüdüğünü biliyorsundur eminim :))) İnşallah canım o günleri de görürsün... :)

      Sil
  4. TİMOTHY GREENİ BİZDE İZLEDİK VE ÇOK BEĞENDİK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel zevkler aynı, gerçekten izlenilesi bir film... :)

      Sil
  5. Cesur, arabalar2 ve penelope yi izledim bu listeden :) Cesur ve arabalar2 ye ben bayılıyorum :) Özellikle arabalar2 yi kardeşim sayesinde tekrar tekrar izledim :D Penelope de fena değil, çok aşırı güzel bir sayılmaz ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakın düşünceler teşekkürler... kocaman sevgiyle :)))

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...