28 Şubat 2013 Perşembe

Haftalık Demlik 3

Güneş her gün farklı doğdu evimizin penceresinden... 
 Her gün bir fincan Türk kahvesi eşimle karşılıklı içildi...
 Oğluşla tatlı vakitler geçirildi...
Eşimin  notu ile uyanıldı, Kayra'nın odasına git!. Odanın kapısında bir not daha, bilgisayar masasına bak :) Ve böyle bir sürpriz... Çiçeğin yanında ki not: Seni Seviyorum...
 Eşimin izin gününde gezmeye gidildi... Saat kulesi
Saat kulesinin bir başka açısı :)
 Sevgi dolu yemekler yenildi...
Yenen yemeklerin bir kısmı fotoğraflandı :)
 Gezilen yerler karelere alındı...
 Birbirimizin fotoğrafları çekildi :)
Kayra'cığım temiz yolda yürüyeceğim diye, görevlinin peşinden bir süre yürüdü... :)
Bulgur pilavına kereviz katıldı, sütçüden taze süt alınıp, evde yoğur mayalandı, ayranı yapıldı :)) kek pişirildi... Vee keçeden baykuş yapıldı...

Uzun süredir yazamadım, bizim evimizde bir hafta böyle geçti... bize de yaşam kısa kısa öyküler demledi...

34 yorum:

  1. Gece gece fena kek çekti canım :) ellerinize sağlık çok güzel görünüyo :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler :) Sanırım son fotoğraf olduğu için daha akılda kalıcı olmuş olabilir... :))

    YanıtlaSil
  3. Vay be eşinin çiçeği verme şekli ne güzel olmuş.
    Bir tek biz gezen bir aile olamadık sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsım, umarım bir fırsatını bulur gezersiniz... Ece'ciği ve seni öpüyorum...

      Sil
  4. maşallah ya pek bir tatlı oglunuz Allah ömürlü etsın bir gününüzü ne güzel hikaye etmıssınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler... Gün değil de bir haftayı sığdırdım posta... Sevgiyle...

      Sil
  5. Ne güzel paylaşımlar bunlar :)
    Allah nazarlardan saklasın sizi :))

    YanıtlaSil
  6. romantik erkekler iyidir...

    YanıtlaSil
  7. güzel bir hafta olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. daha bir ay önce ben de gezdim ya oralardaa :D ne güzel zaman geçmiş bebeğim ayrıca saçlar açılmış mı ne:) çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamide geldin de benim niye haberim olmadı.... :(
      Görüşürdük ama.... Bir daha ki sefere...
      Teşekkürler canım hiç gözden kaçmıyor :))

      Sil
  9. ne güzelll, nazar değmesinnn, günün hep böyle güzel geçsin,
    Ayrıca antalyada saat kulesinin aşağısındaki sokağı ben çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım, ben de çok severim orayı... :) Güzelliklerle kal...

      Sil
  10. süper bir hafta olmuş
    inş. hep böyle güzel geçer günleriniz

    YanıtlaSil
  11. Ya Dileğim çok kötü oldum okurken, çok duygulandım. Harika sözler ve fotoğraflarla bu mutluluğu nasıl güzel anlatmışsın. Allah üçünüzü hep ama hep mutlu etsin.
    Öpüyorum Seni ve Kayra'mı çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin birtanem... Ne kadar içten yazıyorsun... Yorumunu okurken yanıbaşımdasın gibi :))
      Kalben sevgiler... :) Yerine de bolca öptüm oğluşu :)))

      Sil
  12. Nasıl özendim benim kocacığım da yapardı bana,ama şimdi dünyanın öbür ucunda Afrikada:( Allah mutluluğunuzu daim etsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kavuştursun canım... Amin... Güzel günler... :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Canım biriken mimlerle beraber paylaşacağım... çok teşekkürler... :)

      Sil
  14. Ne güzel bir hafta geçirmişsiniz,hep böyle sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  15. çok hoş ve bir o kadar da güzel günler geçirmişsiniz.tüm içtenliğinizle paylaşmışsınız.MUTLULUĞUNUZ VE SEVGİNİZ DAİM OLSUN.

    YanıtlaSil
  16. Eh sizde demlenen günleri bizim gözlerimiz keyifle içti..Hep çok mutlu yaşayın..Hayatınız hep güzel geçsin..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın,Amin... Güzel sözlüm teşekkürler... :)

      Sil
  17. BİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR SİZİ GÖRDÜKÇE EVLENME HİSSİM GERİ GELİYOR YENİDEN :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım... kısmetten ziyade olmaz... Darısı başına olsun... Hep mutlu ol!. :=)

      Sil
  18. Ne güzel bir hafta.İnşallah her haftanız böyle geçer

    YanıtlaSil
  19. ne kadar güzel vakitler bunlar daim olsun:)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...