9 Şubat 2013 Cumartesi

Hediyelerim... :) Güncelleme:

Bugün kargo çaldı kapımı ve canım blogger arkadaşım Ayşen (Bu Bizim Dünyamız)  bizim için çok tatlı, çok güzel, çok şirin kurabiyeler yapıp göndermiş... Evlilik yıl dönümü kutlaması ve Kayra için... Bu ince davranışı için teşekkür eder içten sevgilerimi gönderirim...  
 Mektup arkadaşım Dilara'dan gelenler bizi çok mutlu etti... :) Oğluşum boya yaparken, ben de mektup okumanın keyfini yaşadım... Tatlı hediyeleri ve içten mektubu için güzel Dilara'ya kocaman teşekkürler...
Bu hafta içi beklenmedik bir kargo geldi... Merakla açtım... Ve Elife'den sürpriz... :)) Bloğunu ziyaret etmek isterseniz... 365 Günlük... Konuştuk sonrasında... Kayra'mı düşünüp göndermiş... Sana gelenlerde Kayra'nın hatırına dedi... Yüreği sesi gibi duru olan Elife'ye teşekkürler...
Evlilik yıldönümümüzde özel bir kutu yapıp içine parfüm aldım eşim için... O da bana bluz ve pırlanta tek taş yüzük aldı... Yüreğinden geçen güzellikleri bize yaşattığı için canıma teşekkürler...

16 yorum:

  1. Güzel insanlar güzel olan her şeyi hakeder Dileğim, aynı sende olduğu gibi.
    İki arkadaşımızın gönderdikleri hediyeler çok güzel, insan nasıl mutlu oluyor dimi :)
    Ama asıl sevdiğinin hediyeleri harika, Hele senin aldığın parfüm için yaptığın kutu ne kadar güzel. Güle güle mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle değerli sözlerin için teşekkür ediyorum... İnsan kalbi bu denli temiz olduğunda dilden dökülenler de berrak oluyor... Aslı'cığım tekrar teşekkürler :))

      Sil
  2. hediyelerin çok güzel canım...
    severek kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten sözlere teşekkürler Gurme Şirineciğim...

      Sil
  3. Hediye almak vermek ne güzel duygular değil mi? İyi günlerde kullanmanızı dilerim . Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) İçten sevgiler pembe kalplere :)))

      Sil
  4. Ohh miss gibi hediyeler hepsini güle güle kullanın Kayra beyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler... Mutlu zamanlar :)))

      Sil
  5. hediyeler çok şirin. tam senlik olmuş. evlilik yıldönümü hediyene bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Hediyeleriniz cok guzel:)mektup super bayildim
    sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar da guzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  8. canım arkadaşım nice senelere yüzünden gülünseme eksik olmasın kayramı'da kocaman öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi tekrar teşekkürler... Ellerine, yüreğine sağlık biz de kocaman öpüyoruz sizi... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...