19 Mart 2013 Salı

Aslında Sessiz Sözsüz

 Bu fotoğrafımızı çok sevdim

Eşim dün izinliydi, Terracity alışveriş merkezine gittik... Çocukları etkilemesinin dışında büyüklerinde ilgisini çekecek bir çok akıl oyunları bulunan özel bir sergi kurulmuş...
 
 Saatlerce vakit geçirip eğlendi :)
 Yemek vakti geldiğinde soframızın kralı oğlumdu :)
Oyunlara yine devam
 
 Dün  18 Mart Çanakkale Şehitlerimizi biz de andık... 
 Ve eve dönme vakti geldi 
 Baba oğul tv. izlerken ben de mutfağa girdim, üzümlü kek, tarçınlı kurabiye yapıp aparatif bir şeyler hazırladım...
İçeri geldiğimde, gördüm ki öyle yorulmuşlar ikisi de uykuya yenilmişler...

Üzerlerini örtüp bu fotoğrafı çektim... Bazı anlar vardır... Zamanda küçük bir duruş yakalarsınız... Sevgiyi sığdırırsınız, bir nefese bir anlam yükler de çoğalırsınız...

21 yorum:

  1. ilk fotoğrafla son fotoğraf ne kadar mutlu bir aile olduğunuz gösteriyor :)
    maşallahh size..

    YanıtlaSil
  2. Rabbim ağız tadınızı bozmasın :)

    YanıtlaSil
  3. mutluluğunuz eksilmesin artsın maşşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah cümlemizin... :) Güzelliklerle... :)

      Sil
  4. ilk fotoğraf çerçevelik.. bilgisayarda kalmasınn:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel bir düşünce teşekkürler... :)

      Sil
  5. İlk ve son fotoğraf çok güzel mutluluğunuz hep artsın. Oğlunuz çok tatlı maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, güzellikler hepimizin olsun... :)

      Sil
  6. allah mutluluğunuzu huzurunuzu daim etsin bebişim...

    YanıtlaSil
  7. Şahane bir görüntüüüü..Çok imrendim. keşke kızlarım yanımda olsalar, koynumda böyle uyusalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama dünya hali hep eksik bir yanımız var ki, benim annem de çok uzaklarda, özlüyorum hem de çok... Sene de iki defa görüşebiliyoruz neredeyse...

      Sil
  8. Teşekkürler...

    Size de iyi calışmalar dilerim...

    YanıtlaSil
  9. Bazen bir fotoğraf bazen tek bir kelime her şeyi anlatır. İlk ve son fotoğraf öyle bir şey işte. Mutluluğun fotoğrafları diyelim biz onlara Dileğim.
    O fotoğraflar mutluluksa diğer fotoğraflarda neşe, sevinç ve özgürlük diyelim :) Kayra'mın güzellikleri :) öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da mutlu oluyorum yorumların gelince teşekkürler güzel sözlere... :) Öpüldün ki sen de oğluşla beraber öptük. :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...