7 Mart 2013 Perşembe

Geçte Olsa Yanıtlamak Güzeldir

Sevgili Benim Bebeğim blog sahibi arkadaşım ve Meryemce bloğunun sahibi arkadaşım beni mimlemişlerdi... Öncelikle yanıtlamam uzun sürdüğü için aflarını dileyerek, kendilerine teşekkür ediyorum ve sorularını geçte olsa yanıtlıyorum...

En çok neye gülersiniz?
Şu yada bu diye yazmak istemem genel olarak gülümseyen bir yüzüm :)))
Neye sinirlenirsiniz? Ne olursa çileden çıkabilirsiniz?
Sayısal loto oynarsam, o hafta yatırmazsam, büyük ikramiye bana çıkarsa? İşte o zaman çileden çıkarım :)
Hiç pişmanlığınız var mı?
Geçen gün o tartıya çıkmamalıydım :)))
Neleri özlüyorsun ?


Seni hayata bağladığını düşündüğün,vazgeçilmezin ne ve ya kim?




Dinlemekten hoşlandıkların?... Senin şarkın ?




Hediye çiçek almaktan veya çiçek hediye etmekten hoşlanır mısın :) ?


Bu soruya hayır diyecek olan birini tanımıyorum...


Özel günler senin için ne anlam ifade eder ? kapitalizm oyunları mı ,hayatın küçük heyecanlarımı ?
Adı üzerinde özel günler, benimi için de özel :)


Almayı düşünüpte almadığınız neler var? neden?

Ev... Sabretmeyi öğrenmem gerektiği için... :)
Yalnız başınıza yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir? 
Ne yaparsam severim sorun olmaz :)))
TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ GÜZEL BİR FİLM VAR MI?
Bloğumun sağ bölünde yer alan demlenmiş kelimelerden filme tıklarsanız ulaşabilirsiniz :)
  HAYAL KURMAYI SEVER MİSİNİZ? EN UÇUK HAYALİNİZ NEDİR?
Burada ki mim'de yazmıştım...
SİZCE KAÇ ÇOCUK? :)
Bir tanecik oğlum :)
HAYALİNİZDEKİ İŞİ Mİ YAPIYORSUNUZ?DEĞİLSE HAYALİNİZDEKİ İŞ NEDİR?
kozmetikle uğraşıyordum, yerel basında köşe yazarlığı da yapıyordum... Her ikisi de severek yaptığım şeylerdi... Şuan oğluma bakıyorum, yine severek...
ÇOCUKKEN EN SEVDİĞİNİZ ÇİZGİ FİLM NEYDİ?
Şeker Kız
 EVLİLİK Mİ, SEVGİLİLİK Mİ?
Evliliği seçtiğime göre cevap ortada :))
ŞUANDA KAPINIZ ÇALSA KİM GELSİN İSTERDİNİZ?
Annem
EVİNİZDE HANGİ RENK TONLARINI KULLANMAYI SEVİYORSUNUZ?
Açık, uçuk, kaçık :)
BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİNİZ? HİÇ TEPKİ ALDINIZ MI?
Yazmayı sevdiğim için, görsellerle pekiştirmek pek eğlenceli olacak ve anılarımı kalıcı bırakacağı için karar verdim... Tepkiler olumlu olunca alınan kararda sevgiye dönüştü... 
AKSESUAR OLARAK EN ÇOK NE KULLANMAYI SEVERSİNİZ?
Küpe, Yüzük, kolye, bileklik sanırım takıp takıştıran biriyim :)))
EN SİNİR OLDUĞUNUZ EV İŞİ NEDİR?
Cam silmek dokuzuncu katta oturuyorum ve salonumda neredeyse üç duvara yakın pencere var :)

Ben bu iki mimden seçtikleri sorularla bloğunun baş harfi D ile başlayan tüm blog sahiplerini mimliyorum...

12 yorum:

  1. mime değil bloğuna yorum yapıcam ben :)
    yeni halini çok beğendim... nice güzel yazılara inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, çok mutlu oldum :))) Hep beraber İnşallah... İçten sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel cevaplar dilekçiğim ama en güzeli cam silmek , benim takıntım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım... Cam olayı bizim evde fena tehlike :)))

      Sil
  4. teşekkrler cevaplar içinnnnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııımmmm ben teşekkür ederim düşünüldüğüm için :)

      Sil
  5. Aaa çok güzel mimlermiş bunlar tatlım ya çok teşekkür ederim :)
    En kısa zamanda yanıtlayacağım :))

    YanıtlaSil
  6. Teman ne kadar hoş olmuş Dileğim. Huzurlu, sade, göz yormayan çok sevdim :)
    Benimde hayalim yalnız oturabileceğim bir evimin olması. İnşallah kısa zamanda hayalin gerçek olsun.
    Çok keyifle okudum samimi yanıtları.
    Kayra'mı öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temayı beğenmene sevindim... Hazırlarken ben de eğlendim :)))

      Bu arada Aslım inşallah kendine ait bir evin hayırlı zamanda olur... Kayracığı yerine bol bol öpmekteyim...

      Sil
  7. cevapların ne güzelmiş çok içten...sevgiler:))

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...