9 Mart 2013 Cumartesi

Şubat Ayı Filmlerim

Şubat ayı boyunca izlediğim filmler...

Sevgililer Günü Nefret Ediyorum: Çok şirin ve romantik bir aile filmi...
Sevgililer Günü: Sanırım bana biraz karışık geldi...
Kayıp Sevgili: Gerçek aşkın ne denli eşsiz olduğunu anlatıyor...
Özgür Kuşlar: Severek izledik ailece...
Sevgililer Günü Sürprizi: Yaşadığın hayatı gözden geçirebilmenin hoşluğu var...
Hayalet Sevgililerim: İsminden de belli olduğu gibi hayaletler geçmiş, şuan ve gelecek sevgililerini anlatıyor :)
Anadolu Kartalları: Ben sevdim...
Cesur Civciv: Unuttum konu neydi? diyen sevimli bir civciv ve şeker bir film :)
Tatil: Ev takası yapıp başka şehirde, başkalaşan hayatlar... Severek izledim...

8 yorum:

  1. Benim de film önerilerine ihtiyacım vardı.Sanırım tatil ve kayıp sevgili bana göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim yardımcı olduğuma :) Mutlu kal...

      Sil
  2. İtiraf ediyorum hala animasyon izlerim. Eskiden yeğenimle izlerdim taşındılar beraber izlemeye fırsat bulamıyoruz. Cesue civcic ve tatili severek izlemiştim. Hayalet sevgililerim bana saçma gelmişti. Zevk meselesi tabi ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel o çocuk ruhu kaybetmemek lazım... :) Sevgiyle içten...

      Sil
  3. Bu listeden iki filmi izlemişim biri Hayalet Sevgililerim, diğeri Çılgın Kuşlar. Aaa yok :) Sevgililer Gününü'de izlemiştim :)
    Senin kısa kısa filmleri anlatmanı çok seviyorum Dileğim ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcığım... Güzellikler senin olsun... :)

      Sil
  4. Dilekcim Merhaba... Blogun çok güzelmiş. Ben nasıl kaçırmışım, seni izlemeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Teşekkürler güzel sözlere... ben de senin bloğunu severek takip ediyorum...

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...