29 Mart 2013 Cuma

Günleri Biriktirdim

Böyle başlıyordu Antalya güne... Penceremden alınan bir kare, renkleri ayrı güzel, huzuru ayrı bir tel...
Evimizde kahvaltı ailece yapılır, kahvaltı sonrası kahvelerimiz içilir  oğlum ise atıştırmalıklarını bitirir... Gün değişmez genelde böyle gelişir...
Bu hafta içi sezon sonu indirimlerinden oğluş için alışveriş yapıldı...
Alışveriş merkezinde Kayra balonlar ile eğlencelerine bir yenisini ekliyordu...
Eşimin izin gününde, gelen misafirlerimizle tatlı sohbetlerimiz olurken, miniklerimiz oyun öncesi çizgi film izlediler :))
Misafirlerimizle soframızı şenlenirken, zaman bir rüzgar gibi geçti...
Yine Pastaya hayır diyemedim...
Fakat Yavrumun şımarıkça pasta yemelerinde ki yaptığı yüz mimiklerine çok güldük... :)
Nihanni ile Nisanni Alışverişte isimli blogtaki çekilişi kazanmamın ardından, hemen elime ulaştı... Nihan hanıma bu şık hediyesi için teşekkür ediyorum. :)
Antalyalı bloggerler olarak, Nermin hanımın o sıcak evine konuk olduk... Resimli Tarif , Bir Kase Lezzet, Bir Tutam Kekik, Nursevince Lezzetler, Bıraktığım İzler (Tala), Hünerli Eller, Limon Çiçekleri isimli blogların güzel yürekli sahiplerine buradan da teşekkürler...
Nermin hanım evini, gönlünü bize açmakla kalmayıp bizim için böyle güzel lezzet hazırlamış... teşekkür ederek sevgilerimi yolluyorum...
Bir şekiller, bir şekiller... :)

Bizim haftamız böyle renkli ve dolu dolu geçti... Günleri biriktirdim anılarımın kumbarasına...

26 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsınız maşallah :)) oğlunuz çok yakışıklı bir maşallahta ona :))) zevkle takip ediyorum yazılarınızı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler...
      Oğlumla beraber güzel bir diliyoruz size :)

      Sil
  2. ne güzel günler olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımcığım... :)
      İçten sevgiler...

      Sil
  3. ama ben o kravatlı yakışıklıyla tanışmak istiyoruuummm nası bi tatlılıktır maşallah annesi. bir sonraki antalya ziyaretimde mutlaka tanışacağım onunla :D o blogger buluşmasındaki kısır da beni benden aldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Sen gel canım burada da yaparız kısır... :) Öpüyoruz oğlumla beraber...

      Sil
  4. Mutluluğunuz daim olsun .Allah huzurunuzu bozmasın.
    Yüzünüz hep gülsün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin...
      teşekkürler güzel dileklere...
      Sevgiyle... :)

      Sil
  5. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sefanız olsun
    bir şekiller bir şekilleri çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkürler... :) Bizde sizi çok seviyoruz ki... :)

      Sil
  6. ayy süper fotograflar canım içim açıldııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler... :))
      Mutlu zamanlar dilerim :)

      Sil
  7. ne güzel dolu dolu bir hafta geçirmişsiniz.
    ciddi bir ifadeyle çizgi film izleyişini,pastayı yerkenki şebekliklerini,kravatlı yakışıklı halini yerim ben onun izninizle :)
    bi de blogger buluşmanızdaki sofrada,mamalarda aklım kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii izin sizin Oğlumu yiyebilirsiniz çünkü bunu hakkediyor... :)))
      Mutlu günler...

      Sil
  8. Ne kadar mutlu günler bu böyle! İnsana hayat enerjisi veriyor :) Oğlunuz ,eşiniz ve gülücükleriniz hiç eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkürler bu güzel dilek için...
      İçten sevgiler... :)

      Sil
  9. ayyy nasıl tatlıı bir çocukkk buuu :)
    maşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş bir kareyle başlamışsın canım, Antalya'dan. Bayıldım renklerin harmonisine.. Oğluşla eğlenceler bir ayrı güzel, ağırlanan misafirlerolmuş ellerine sağlık. Sonrasındaysa buluşmalar gerçekleşmiş, işte bu da harika, ellerine sağlık değerli Nermin Hanım'ın. Hepiniz çok tatlısınız, bu arada pastadan ve sizden karelere bayıldım. Çok hoş, iyi hafta sonları diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok naziksin... kocaman teşekkürler...
      Gönülden sevgiler... :)

      Sil
  11. Merhabalar. Ne güzel bir hafta geçirmişsiniz. Bu haftanın içind ebend eolduğum için çok mutlu oldum. Sevgimle. Oğluşu ve seni öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.... Mutluluklar karşılıklı, diğer blogger toplantımızı iple çekiyorum... dünyalar aynı olunca sohbetin tadı da farklı güzel... :)

      Sil
  12. İşte hayat kumbarasında anılar böyle birikiyor Dileğim. Güzellikler ve mutlu yüzlerle :) Kayram nasıl mutlu dimi? maşallah ona :)
    Blogger buluşmanızda güzel sohbetlerle geçmiştir eminim. Hepiniz çok güzel görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslım... İyi ki buradasın, iyi ki varsın :)

      Sil
  13. sofralara pastaya ımmmm.kayrada pek sevimli nazar değimesin maşallah.ne güzel bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım... Mutlu mutlu günlerin olsun... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...