8 Mart 2013 Cuma

Korkma!


‎"Hiç unutmaman için dua ettiğim bir şey söyleyeyim sana; bir insanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık ömrünün sonuna vardığında rüyalarını yaşamamış olduğunugörmektir... Ömrünün sonuna hatta ortasına gelip bir sabah uyandığında cesaretli davranmadığını yıldızlara uzanmadığını potansiyelinin onda birini bile gerçekleştirmediğini fark etmek insanın kalbini kırar... Bu konuda bana güven örneklerini her gün görüyorum. Ömrümüzün sonunda yüreğimizi pişmanlıkla dolduran şey aldığımız riskler değildir.

En büyük hüznü hissetmemize yol açan şey almadığımız riskleri kaçırdığımız fırsatları yapmadıklarımızı düşünmektir... Hayatını çekingen biri olarak yaşama dostum... Çık arenaya eleştirileri unut sana verilen günlerin armağanıyla özgürce ve büyük oyna... Hayat kısa yıllar tıpkı sıcak kumsalda parmaklarının arasından akan kumlar gibi çabucak kayıp gidiyor...Sen parıldamak yeteneklerini gün ışığına çıkarmak için yaratılmışsın... Hayatta bir tek Başarısızlık vardır o da denememektir...

En büyük Başarısızlık en yüce oyunu oynamak istememek seni ürküten yerlere doğru yürümemektir..."

Robin Sharma...

7 yorum:

  1. "yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
    yaşadın mı büyük yaşayacaksın
    ırmaklara göge bütün evrene karışırcasına
    çünkü ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır
    ve hayat sunulmuş bir armağandır insana
    ataol behramoğlu"
    bu hediyenin hakkını vermek lazım...

    YanıtlaSil
  2. Olacaklardan korkmadan rüyalarımızı gerçekleştirebilmek dileğimle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar doğru ama korkmuyorum ben Dileğim. Hayatın getireceği ve vereceği her şeye hazırım.
    Birde pişmanlıklar olmasa ve keşkeler...

    YanıtlaSil
  4. robin sharma'yı çok severiim, bu yazısı da harika gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. Yazı harika geldi bana...içimdeki bazı duyguları harekete geçirdi kalemine sağlık....

    YanıtlaSil
  6. canım ya o resim beni aldı götürdü.
    fırsatları değerlendirmek lazım gayret etmek lazım kuzum ama bide nasip işi .
    nasipse oluyor bakalım bizim hayatımızda neler olacak.
    ben hayal ediyorum çooook güzellikler olacak:))

    YanıtlaSil
  7. Yaşamımızda önümüze çıkan her fırsatın tanrı tarafından sınav olarak bize gönderildiğine inanıyorum. Ama ancak madden ve manen güçlüyseniz korkmazsınız. Diğer taraftan toplumlara baktığımız zaman gözü pek olanların başarıyı yakaladıklarını görüyoruz. Geçen gün bir yerde okudum belki de bir blogda, hiçbir zaman "imkansız" dememek gerekirmiş, dediğimiz zaman beyinden gelen titreşimlerle arzu ettiğimiz ve imkansız gördüğümüz olay arasına set koyuyoruz.

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...