31 Mayıs 2012 Perşembe

Bahçemde Yeşeren Umutlar

Okudum, mutlu oldum... Küçük Mucizeler Dükkanı, Bir Yumak Mutluluk ve şimdi ise Bahçemde Yeşeren Umutlar...  Uzun sürdü bitmesi bu kesinlikle kitapla değil benimle ilgili... Nefes aldığınız sürece hiçbir şey için geç sayılmazsınız...
Kitabın Kapağında Bile Kendimi Bahçede Hissettim :)
Debbıe Macomber'i seviyorum... Yalın bir dili var, sıcak anlatıyor yaşar gibi... Sanki mutluluğu yazmayı istiyor ve bu kitabın sonunda da süprizi var, Ne mi? Yazmayacağım... Kitabı okuyacağınızı düşünerek gülümsüyorum...:))



14 yorum:

  1. bende seviyorum bu yazarı küçük mucizeler dükkanını bende bir solukta okudum ama tanıdığım ve bildiğim bir yazar değildi kendisi, kitabı almamın sebebi bir yüncü dükkanını anlatmasıydı..beni bekleyen 4 kitabım var sonra sıradaki kitabım bu olacak çünküüüü merak ettim.. sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. (pınariko)
    :) Okuduğunuz kitapları paylaşın merak ediyorum, hangi kitaplar ve yorumlarınız ne olacak diye...
    Sevgiler bende de...

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ettim. bahsettiğin kitapların hiç birini okumadım henüz. ama listeme eklemiş bulunmaktayım.

    YanıtlaSil
  4. gabriel garcia marquez ,in tum kitaplarini.basucumdan ayiramiyorum.

    YanıtlaSil
  5. (Nilhan - Küçük Mucizem)
    Canım Tavsiye ediyorum :)
    Ececiği öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. (Özgür Tatlar)
    Ne güzel insanın izinden gittiği, nefesini, düşüncelerini takip ettiği yazar-lar olması...

    YanıtlaSil
  7. Ben de tüm kitaplarını okudum.Keyifliydi hepsi.Dinlendirici güzel kitaplar.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. (Jale)
    Zevkler aynı:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Dilekcim şu anda Bir Yumak Mutluluk kitabını okuyorum.Listemde o da ekli güel bir kitap olduğuna eminim.Öneri için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. (canan beycan)
    Canım benim, ben teşekkür ederim burada olduğun için...
    Kızın için de Allah kavuştursun:)

    YanıtlaSil
  11. Dilek merhaba, bir ricam olacak, kitap hala elindeyse bana gönderir misin, ben sana okuduktan sonra geri gönderirim. ilk iki kitabı okudum, alamadım bunu.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. alisnur:
    Canım gönderme ücretlerini göz önünde tutarsak aynı bu fiyata denk geliyor... buradan uyguna alabilirsin...
    http://www.kitapyurdu.com/arama/default.asp?anahtar=bah%E7emde+ye%FEeren+umutlar&stype=4&type=list&populer=0&aramasekli=1&exactly=ON&satis=2&x2=1&ara.x=25&ara.y=9#Scene_1
    umarım yardımcı olmuşumdur...

    YanıtlaSil
  13. haklısın aslında,
    tesekkurler.

    YanıtlaSil
  14. Ben bu kitabı bir gece de soluksuz okudum. Kitaptaki süprizi merakımdan bitirmeden uyuyamadım:))) şimdi 3. yü aldım hikaye nasıl birleşecek bilmiyorum yeni başladım...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...