31 Ocak 2013 Perşembe

Biraz Benden

Sevgili Kar Tanesi mimi yanıtlamam zaman aldı... Teşekkürler diyerek başlıyorum...

Şuan olsa çok sevinirim: Oğluşum İyileşmiş olsa...
Şimdi orada olmak vardı: Şimdi İstanbul'da olmak vardı!.

Nerde o eski günler:Kırlarda koşar, ağaçlardan inmez, papatyalardan taçlar yapardık. Büyüklerimizin kurduğu salıncakta sallanırken kahkaha sesinde kaybolurduk...

Neleri özlüyorum:Annenle dedemin, sımsıcak gülüşlerini, sevgi dolu sözlerini (Rahmetle anıyorum her ikisini de)

Çok severim:Bloğumda vakit geçirmeyi...  *¨*•.¸¸

Nefret ederim:Islak yüne dokunmaktan.  

Bugünlerde çok fazla dinledim:Telefonumun zil müziğini, :)

Şimdiki ruh halim:Resimde ki modda...

Mimi bloğunun ismi B harfi ile başlayanlara gönderiyorum :)

23 yorum:

  1. Bu mimi ilk yaptığımda bu kadar kişiye gideceğimi düşünmemiştim :) Çok samimi cevaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)) Güzelliklerle kal...

      Sil
  2. Canım benim, çok çok geçmiş olsun :( hemen iyileşicek Dilek merak etme :(
    Kırlarda koşmak, salıncağa binmek, nasılda güzeldi çocukluğumuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Aslı'cığım... Ben de inanıyorum... Evet çocukluğumuz güzeldi...

      Sil
  3. canım benim, Kayra cıgımmı hasta çok geçmiş olsun ..Elif te nerdeyse bir aydır bir öksürük geçiremedim ilaçta vermek istemiyoruz, dogal yollarla ama olmuyor bu iki gündürde burnumuz akıyor hiç halımiz yok yemek yemiyoruz çok zor bebekler ve çocuklar hastalanmasın sizi çok öpuyorum sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım, bizim de öksürüğe çevirdi, gece rahat uyuyamıyor... Geçmiş olsun minik prensese de... biz de öptük sizi...

      Sil
  4. geçmiş olsun,kızarmış yanakcıkları yaa,çok sevimli,çok masum
    umarım daha iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha iyi, öksürükte bitse keşke... çok teşekkürler...

      Sil
  5. Canım minik kuzuna cok gecmis olsun, iyi olsun sifa bulsun..

    Cevaplar cok icten ve dogal, cok sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun... Şarkı ne kadar da güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
  7. When I was just a little girl
    I asked my mother, what will I be
    Will I be pretty, will I be rich
    Here's what she said to me.

    Que Sera, Sera,
    Whatever will be, will be
    The future's not ours, to see
    Que Sera, Sera
    What will be, will be.

    When I was young, I fell in love
    I asked my sweetheart what lies ahead
    Will we have rainbows, day after day
    Here's what my sweetheart said.

    Que Sera, Sera,
    Whatever will be, will be
    The future's not ours, to see
    Que Sera, Sera
    What will be, will be.

    Now I have children of my own
    They ask their mother, what will I be
    Will I be handsome, will I be rich
    I tell them tenderly.

    Que Sera, Sera,
    Whatever will be, will be
    The future's not ours, to see
    Que Sera, Sera
    What will be, will be.

    Geleceği göremeyiz, ne olacaksa olacak.. Şahane bir şarkı hep mırıldanırım..

    Kuzuya çok geçmiş olsun..Allahcc iyilik ve sağlık versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Ne güzel yazmışsın... Seviyorum seni :))
      Amin canım, cümlemize...

      Sil
  8. cevaplarınız çok içten
    bende ıslak yüne dokunamam bahsi geçince bile bir hoş oluyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) Aynı hislerdeyiz o konuda :))

      Sil
  9. Dilek çok geçmiş olsun nesi var Kayra'nın? Bir an önce iyileşir inşallah annesi.Dualarımız onunla.
    Kocaman öpüyorum sizi ve Bora Bebek de öpüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcığım... grip oldu, doktora götürdük ilaç kullanıyoruz... burun akıntısı var ve de onu çok rahatsız ediyor... Bora bebeğe ve sana sımsıcak sevgiler yolluyoruz Kayra ile...

      Sil
  10. Merhaalar,bloğunuz çok samimi ve içten.Ayrıca şarkıyı da çok sevdim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de çok severim o şarkıyı... Ayrıca her zaman beklerim... Sevgilerim sizinle...

      Sil
  11. canımmm kapına bir kar tanesi geldiii :) cevapların çok samimi hemen şarkıyıda dinliyorum. kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Bu mim bana mı gelsin yani :)))

    Ölenlerin mekanı cennet olsun inşallah İstanbul'a da bekleriz canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım... Eveeetttttt Sana geliyor tabiii, bloğun b ile başlıyor yaaa :))))

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...