23 Ocak 2013 Çarşamba

Kandilimiz Mübarek Olsun


23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşekkürler canım... Hayırlara vesile olsun...

      Sil
  2. Sizin de kandiliniz mübarek olsun:) bu arada rahatsızım biraz, tahmin edeceğiniz konuda henüz birşey yapmadım, hem hastayım hem de işler üst üste binince kaldı biraz;)) anlamışsınızdır siz, sürprizi bozulmasın:) Kocaman sevgiler, size ve Kayra'ya;)..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecmis olsun. En basi saglik, gec olsun guc olmasin. Hayirli kandiller diler hayirlara vesile olmasini dilerim...

      Sil
  3. hayırlı kandiller cnm.

    YanıtlaSil
  4. sizinde kandiliniz mübarek olsun

    YanıtlaSil
  5. AsyaM İciN:
    Canim sana da hayirli kandiller. :)

    YanıtlaSil
  6. kuzum seninde kandilin hayırlara vesile olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacigim telefonum esimdeydi arayamadim. Kandilin mubarek olsun. Dualarimdasin...

      Sil
  7. sizinde kandiliniz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Sizin de kandiliniz mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  9. Kandilin mubarek olsun Dilek.

    YanıtlaSil
  10. Senin ve aileninde kandili mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Dilek Hanım, sizin de Mevlid Kandiliniz Mübarek olsun bana göndermiş olduğunuz üst bilgi görselini ekledim, çok cici durdu yeniden teşekkürlerimi sunmak için gelmiştim. Bu arada bu rüzgar çanınız da harikaymış;) çok sevdim şirin şirin ses çıkartıyor:). Sevgiler, selamlar kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler, geldim, gördüm ve mutlulukla yorumumu bıraktım... Güzel paylaşımlarınızın devamını dilerim... sevgilerim sizinle... :)

      Sil
  12. Dilekçiğim geçmiş te olsa sizinde kandiliniz mübarek olsun canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler... Mutlu günler dilerim... Sevgiyle... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...