29 Ocak 2013 Salı

Pamuk Prenses ve Pamuk Prens

Bir varmış, bir daha varmış, evvel zaman içinde, zaman geçen haftanın içinde bir tane pamuk prenses, pamuk prens ve iki anne varmış, ve bu anneler günler evvelinden tiyatroya gitmek için bilet almışlar ve o gün için çocukları pamuk prenses ve prense tiyatroya gitmek için söz vermişler... O günün bir önce ki gecesi pamuk prenses ve pamuk prens neredeyse uyuyamamışlar, çünkü ilk kez tiyatroya gideceklermiş, öyle heyecanlanıyor, öyle merak ediyorlarmış ki oyunu, sabahı zor yapmışlar... Sabah olmuuuşş... Sabah olmuş olmasına ama bir gök gürültüsü, bir ara ara yağış, hava sanki onlara kötü bir sürpriz yapmış... İki anne düşünmüş taşınmış, çocukların istek ve heyecanlarına önem verip çıkmışlar yolaaa... Otobüse binmişler, Anneler aralarında konuşuyorlarmış... "Yağmur indiğimizde durmazsa biz de durakta bekleriz" Diye... Küçük pamuk prenses ve prensin mutlulukları yüzlerini aydınlatıyormuş... İnecekleri yere geldiğinde ve hep beraber otobüsten indiklerinde kötü bir sürprizle daha karşılaşmışlar... Eyvahhh oda nee? Durak yokmuş :( Yağmur çılgınlar gibi yağıyormuş... Şemsiyelerini açmışlar fakat karşıya geçecekleri yola bakmışlar ki yol değil, dere... Bir süre ne yapacaklarını bilemeyip beklemişler... Gelen taksilerin dolu olması, yağmurun daha da hızlanması derken mecbur, anneleri pamuk prenses ve pamuk prensi kucaklarına alıp o dereden karşıya geçmişler... Islanmışlar tabi hem de nasıl? Ayaklarına sularda dolmuş... Antalya Cam Piramite varmışlar... İçeride henüz dolmamış koltuklar... Ve sahne... Hemen acele boş bir oda bulmuş anneler, çocuklarının yedek kıyafetleri yanlarında olduğundan üstlerini çar çabuk değiştirmişler... Pamuk prenses ve pamuk prensi koltuklara oturtup beklerken yiyecek içeceklerini de vermişler... Bu iki anne ise hala ıslakmış, çocukları mutlu diye ıslanan kıyafetlerine ve üşümelerine hiç aldırış etmemişler... Burada da masal bitmiişşşş...
Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler isimli Tiyatro oyununa Kuzenim, kızı Buse ve oğlumla gelmiştik :))) Çok sevdiğim bir masaldır, fakat bu gelme sürecinde bizimde masal olabileceğimiz hiç aklıma gelmezdi... :)) 


23 yorum:

  1. Anneler evlatları için masal bile yazıyorlar.Onların gözündeki sevinci görmek herşeye değer.Ama tebrik ederim yedek kıyafet fikri çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) O sevinç her şeyden anlamlı :)))

      Sil
  2. Hakikatten Masal gibi olmuş:). Anneler tüm fedakarlıklarını ortaya koyup, canları için ellerinden geleni yapmışlar:) Bu arada Kayra ve Buse oyunu beğendiler mi bari? Eğlenceli buldular mı:?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, beğendiler çok sevdiler... Mutluluklarına diyecek yoktu :))) Umarım siz iyi olmuşsunuzdur, bugün nasılsınız?

      Sil
    2. Dilek Hanım, eksik olmayın siz dün sordunuz ben bugün yanıtlayayım, bugün daha da iyiyim sağolun, konu öksürük olunca çabuk geçmiyor kaç senedir böyle öksürükle uğraşmamıştım; ne oldu bana anlayamadım;) teşekkürler ilginize, sevgiler aynı zamanda kocaman:)

      Sil
  3. Çocukların mutluluğu her şeye değer :)

    YanıtlaSil
  4. Bir an hava şartlarından dolayı oyun iptal edilmiş falan yazacaksın diye ödüm koptu.
    yedek kıyafet götürmek süper fikirmiş. ben artık taşımıyorum yanımda.
    İnşallah hasta olmamışsınızdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk önce aradık iptal edip edilmediğini sorduk öyle çıktık :))) yedek kıyafet ne olur ne olmaz diye hala taşıyorum :) bizim de yedek kıyafetimiz olsaydı hiçte fena olmazdı :)))

      Sil
  5. annelik bu işte..Herşeyi düşünmek, tedbirli olmak. Bende böyleydim. Hâlada öyleyimdir o yüzden kızlarım bana CEVAT KELLE diyorlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam teşkilat olduğun, çözüm ürettiğin için :)))
      çok tatlısın kocaman kocaman öptüm :)

      Sil
  6. Unutulmayacak anılara eklenmiş bir masal olmuş :)) Çok akıllıca gerçekten ne şanslı çocuklarınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler... :) İçten sevgiyle...

      Sil
  7. He he hee :)) Masal içinde ıslak bir masal olmuş :))))

    Ayna ayna söyle bana en ıslak anne kim aramızda ???

    O prensesle prensin yanaklarını yemeli ancak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nurdan hanım, aynen yazdığınız gibi :))) gülsek mi ağlasak mı? bilemedik masal olduk... O yanakları öptüm sizin yerinize :)))

      Sil
  8. çok iyi yapmışsınız cnm. annelerin hakkı nasıl ödenir. ben çocukken annemde beni çamurlu yoldan geçirmek için kucağına almıştı. ayağı çamura batmıştı. canım annem.

    YanıtlaSil
  9. çocuklar için herşeye değer dilekçiğim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Özlem çok seviliyorlar... İçten sevgiler...

      Sil
  10. Aynı masalı bende yaşadım dilekcim.Benim tek şansım Araba ile gitmiş olmaktı.Ama biz program bittikten sonra orada mahsur kaldık cumartesi günü 13:00 seansıydı.En sonunda baktım yağmur durmuyo mercimeği içerde bırakıp arabayı en yakın yere getirdim.O şekilde eve döndük.Anne olmak böyle bişey yeterki onlar mutlu olsun.Mutlu olurkende hasta olmasınlar:)Ama tiyatro ile ilgili hüsrana uğradım.Berbat bi ses sistemi vardı.Tiyatro ortamı sıfırdı.Hele hele en sonda yapılan ateş gösterisi tam bi felaketti..Umarım daha güzel organizasyonlar olurda bizde yagmur çamur demez götürürüz prens ve prensesleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynı gün oradaymışız, siz çıkmış bir gelmişiz... Kesinlikle hüsrandı... hiç ummayacağımız kadar kötü diyebilirim, emeğe saygı derim fakat bu kadar mı özensiz olur? çocuklar ilk kez gittikleri için mutlu oldular. önemli olan da o olduğu için o konuya hiç değinmemiştim... inşallah beraberce de gideriz canım...

      Sil
  11. Çocukların mutluluğu için ıslanmaya değer:) İnşallah hasta olmazsınız:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç gün sonra hasta oldu oğluşum ama ondan mı bilemedim... içten sevgiyle... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...