9 Ocak 2013 Çarşamba

Kar Zamanı Ele Geçirirse

Nihayet sağ salim evimize gelebildik oğluşumla...Pazartesi Sabiha Gökçen hava alanından  23:35'te kalkacak olan uçağımız, pist buz tuttuğundan 1 saat rötar yaptı,   bir saati geçik bekledikten sonra uçağın merdivenlerinden çıkarken nefesimin kesildiğini hissettim... O ne rüzgar, o ne kar? İstanbul'da kar zamanı ele geçirmişti... Uçağa binmemiz zaman aldı derken zamanımızı alan uçağın içinde beklemekmiş meğer, uçağı kar nedeniyle alkolle yıkadılar... Yaklaşık iki saat uçakta kaldık, oğlum uyuduğundan içim bir nebze de olsa rahattı... Gece saat 03:00'ü geçiyordu Antalya'ya indiğimizde eşim merak ve endişe içinde Kayra'yı aldı kucağına, ben de bagajdaki valizimi alıp gittim yanlarına, annemi aradım merak ve korku içinde o saate kadar uyumamış... Eşimle birlikte evimize giderken yaşamın ne gel gitli ve hayatın ne zaman neleri karşımıza çıkaracağı hiç belli olmadığını düşündüm... 04:30 yada 05:00 gibi eve vardık diye hatırlıyorum... . Salı gününü ruh gibi yaşadım, bugün ise ev temizliği derken hayatın olağan akışına bıraktım kendimi... 



11 yorum:

  1. canım benim bende seni çok merak ettim, paylaşmiştın uçuşunu neyseki sag salım evinize ulaştınız. istanbulda az kaldın sanırım artık yaza bekleriz inşallah görüşmek çok isterdim seni ve Kayrayı öpuyoruz sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. fadinin sanati:
    Canım benim, çok teşekkür ederim... Bir gün kaldım İstanbul'da... Yaza inşallah, aklımdaydınız... Biz de sizi kocaman öptük... Teşekkürler tekrar hep yanımda olduğun için....

    YanıtlaSil
  3. Maceralı bir yolculuk olmuş. Çok şükür hayırlısıyla evinize varmışsınız.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  4. okuyan:
    Evet canım oldukça maceralı geçti... teşekkürler... Candan sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun diyelim merak edenlere de :) Sağ salim sağlıkla varmışsınız ya önemli olan o zaten

    YanıtlaSil
  6. EVİNİZE HOŞ GELDİNİZ DİYEYİM OZAMAN :)

    YanıtlaSil
  7. Bende ne zamandır takip edemiyordum, kayra ne kadar büyümüş maşa

    YanıtlaSil
  8. o zaman çok geçmiş olsun diyorum sana canım...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Dilek ve hoşgeldin. Hayırlısıyla ev geldiniz ya, önemli olan o :)

    YanıtlaSil
  10. donkisot:
    Teşekkürler canım... Mutlu kal... :)

    Günlükçü Bayan:
    Hoşbulduk :) candan sevgiler... :)

    Koca-man ve Karısı:
    Sağol canım, her zaman beklerim. Güzelliklerle kal...

    Hamide:
    Teşekkürler canımcığım :))

    YanıtlaSil
  11. Aslı:
    Teşekkürler, gerçekten de öyle...
    Güzelliklerle kal... :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...