16 Ocak 2013 Çarşamba

İmrenmek!


8 yorum:

  1. dilek senbeni öldürüceksin :) eve geldim blog sayfalarını açtım pencereyi aşağı indirdim.odamda oturuyorum sessizlik var bi yerden zil sesi geliyor.Durdum dinledim sona gene geldi.kardeşimi çağardım odada ses çıkaran şeyi arıyoruz.Sona abla bloggerdan gelmesin dedi bi baktım seninkiymiş.yüreğime indirdin akşam akşam :))

    YanıtlaSil
  2. tosbağanın dünyası:
    canım çok güldüm, Allah'ta seni güldürsün :) iyi olmamış mı ama? :)))

    YanıtlaSil
  3. Ama çok güzel bir ev Dilek, nasıl imrenmez insan :)

    YanıtlaSil
  4. Aslı:
    Ne güzel Aslı, insanın öyle bir evi olsa daha ne ister ki? :)

    YanıtlaSil
  5. isterseniz değişelim kızlar, ben apartman hayatı istiyorum fakat müstakil evde yaşıyorum:))) bakmayın öyle cam da oturduğuna birde bahçe pisliğini temizlemek var.

    YanıtlaSil
  6. Yüreğimin İklimi:
    Canım kıyamam, ama inan daha güzel, ben o duyguyu da tattım... :)

    YanıtlaSil
  7. İmrenilmez mi ya.. Diktiler koca apartmanları, hunharca yok ettiler yeşili. Şimdi de gördüğümüz iki ağacın altını cennet sayar olduk. İnsanın içi acıyor. Gülsek mi ağlasak mı bu karikatüre.

    YanıtlaSil
  8. Gülsüm GÜVEN TUNCER:
    canım çok doğru yazmışsın yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...