15 Ocak 2013 Salı

Blogger Dostlarıma Teşekkür

Blog dünyasının bu kadar güzel, sevgi dolu dostluklar getirebileceğini düşünmezdim hiç... Ta ki bir bloğum olana kadar...


Takip edenler bilir, bir aylığına Tekirdağ' a anneme gitmiştim... Post hazırlama şansım fazla olmadı, böylece teşekkür postlarım birikti çünkü teşekkürlerimi buradan da dile getirmek beni mutlu kılıyor... Kırklareli'nde yaşayan blogger arkadaşım Özlem'le buluştuk Tekirdağ'da... Yüreğimin İklimi bloğunun sahibini yeni yıl öncesi görüp tanımış, bir kahve içimi sohbet etmişliğimiz oldu... Sağ olsun kendisi oğlum ve bana bir çok yeni yıl hediyesi almış... Tekrar teşekkürler Özlem'ciğim...

Tekirdağ'a gitmeden önce  Keşke Gerçek Olsa blog sahibi sevgili Damla'nın başlattığı yeni yıl hediyeleşme etkinliğine katılmıştım, yolculuğa çıkacağım belli değildi o zamanlar... Hayata Dokunan Satırlar 'la Hamide ile eşleştik... Takipçisiydim ama bu denli candan olduğunu yakından öğrendim... Öncelikle öyle bir etkinlik başlattığı için Damla'ya, sonra Kayra'yı da düşünerek aldığı hediyesi ve sıcak notları için Hamide'ciğime teşekkürler...

Tekirdağ'dayken arayıp sıcaklığını hissettiren canım Ayşe ablam Bir Kase Lezzet 'e, mesajıyla beni sevindiren biricik arkadaşım Jale  Limonatam ve Kurabiyem' e, gidemesem de Çorlu'ya beni davet eden arkadaşım Eylem Kitap Eylemcisi'ne kocaman teşekkürler... 
Sade Kahve bloğunun sahibi Ece'ciğimin başlattığı kartpostallaşma etkinliğine de katılmıştım :) Moda Bahar isimli bloğun sahibi Bahar'la eşleştik... Eve geldiğimde kendi elleri ile hazırladığı kartı beni bekliyordu... Emeğine yüreğine sağlık Bahar'cığım... Ece'm dostluklara vesile olduğun için sana da teşekkürler... Beni bekleyen bir sürpriz kartpostal daha vardı, yeni yıl kartpostalı mı acaba? Derken açıp baktım... Oğlum ve benim doğum günümüz de gönderdiği kartpostala... Beni şaşırtıp sevindiren arkadaşım Gülcan İkitanem ve Biz teşekkür ediyorum çok duygulandım...   Sap ya da Saman  sevgili Şükriye hanımdan gelen yeni yıl kartpostalı da beni çok mutlu etti... çok çok teşekkürler... İsmini hatırlamadığım varsa şimdiden af ola diyorum... Ve sizler yorumlarınızla hiç yalnız bırakmadınız ve beni değerli kıldınız teşekkürlerini en büyüğü de sizlere gelsin, İyi ki varsınız!

14 yorum:

  1. canımmm bu güzel güneşli bir sabahla günaydın..Tekirdağa annene gittiğini bilmiyordum..son zamanlarda pek fazla blog gezme fırsatı bulamadığım için( Yılbaşı öncesi babamın hastalanma durumları )yeni yılınızı kutlayamadım..
    sağlıkla mutlulukla huzurla oğluşunla eşinle tüm sevdiklerinle geçirceğin çok güzel bir yıl olsun canım..
    kocaman öpüldünüz kayrayla ..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Böyle güzel mutluluklar karşısında "iyiki varsın" demek en güzelidir ..

    YanıtlaSil
  3. canııııımmmm... ne güzel şeyler yazmışsın benim hakkımda, o senin candanlığın içtenliğin. bu sıralar başka başka şeylerle uğraşıyorum elim post yapmaya ermiyor ama ben paketin gelir gelmez instagramdan hem sana hem damlaya teşekkür etmiş ve fotosunu paylaşmıştım :D güle güle oynasın kayracık :)

    YanıtlaSil
  4. senin yüreğin güzel
    güzel gönüllüm.
    bu hafta sınavlarım var canım bana dua et nasipse haftaya görüşelim:)
    kayraya selamlar....

    YanıtlaSil
  5. sen gelemesende biz gelirdik be güzelim , bir sonraki gelişinde muhakkak görüşmek isterim:))

    YanıtlaSil
  6. Hep böyle güzel dostluklar kurman dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Sizin samimiyetinizin bizlere yansımış halinin çok küçük kırıntıları. Minik bir kartın lafımı olur bu güzel postunuzun yanında. Ben teşekkür ederim. Eski bir geleneği yaşatmaya vesile olduğunuz için.

    YanıtlaSil
  8. Öyledir benim Hamido'm, çok ince düşünceli ve gönlü zengindir :))
    Blog dünyasının bana kazandırdığı arkadaşlıklarla, çocukluğumdan beri "arkadaş" olduklarımla kurduğum muhabbetlerin alakası olamaz. Sözüm ona sanal; ama gerçekten dostluk var burada.
    Cicilerini güle güle kullan tatlım :) Kısacık yazılmış dahi olsa o kartpostallar o kadar değerli ki :))))

    YanıtlaSil
  9. Blog dostluğu bambaşka, inanılmaz güzel dostluklar kuruluyor. Hele Hamidem öyle güzel yürekli bir insanki.
    Kartpostalların, hediyelerin çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Sevil Aslan,
    ilknur AKPINAR,
    Hamide,
    bir kase lezzet,
    kitap eylemcisi,
    Bal Yanağın Hikayesi,
    acemi blogger,
    Düş Kızı ve
    Aslı:
    Çok teşekkürler güzelliklerinizle yüreğimi süslediğiniz için... :)

    YanıtlaSil
  11. seni ve kayrayı mutlu etti,ysem ne mutlu bana.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yüreğimin İklimi:
    Mutlu olmaz mıyız? :) çok zarifsin... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. Canım benim seni şaşırttıysam ne mutlu bana :) aslında sizlere başka süpriz yapacaktım ama kısmet olmadı çoçukların hastalığı yeni geçiyor küçük oğlum 1 ayda 3 defa ateşli hastalık geçirdi hergünüm hastanede acilde geçti bu seferlik bir kartpostal oldu ama inşallah birlikte daha çok güzellikler paylaşırız,ne güzel bir tatil geçirmişsin çok sevindim öpüyorum kayra ve seni yüreği güzel arkadaşım ...

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel hediyeler,ne sıcak dostluklar çoğalarak sürmesini dilerim
    sevgiyle..

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...