1 Mayıs 2013 Çarşamba

Antalya'da Lezzet Seli

Dün Antalya'daki Bloggelar ve bir birinden değerli sponsorlar eşliğinde Bahara Merhaba Etkinliği yapıldı... Antalya Kepez Kent Ormanında bir araya geldiğimiz Antalya blog yazarları ile inanılmaz güzellikleri paylaştık...
Antalyalı Hamarat Blogcular Derneği olarak ta adına yakışır bir gün yaşadık...
Arkadaşlarımın bloglarına bu adreslerden ulaşabilirsiniz :)
Hepimiz kalbimizden ne geçerse getirdik, benim de fındıklı kurabiyelerim :)
Gözümüzden gönlümüze kadar mutluluk
Emeğe hürmet edilmesi gerektiğini bir kez daha anladım
Zahmet edilip özenle hazırlanan yiyeceklerimiz...
Damağımızı şenlendirenler
Tadına doyamadıklarımız
Sponsorlarımız da soframızda yerlerini aldı :)
Masamız rüya gibiydi...
Antalya'daki Blog yazarları dostlarımla :)
Oğlumla beraber (Her zaman İnşallah)
Çocuklarda yemek sonrası doğanın ellerine bıraktılar kendilerini... :)
Doğadan gelenler :)
Küçük adamlarımız...
Piknik alanımızdaki son sahne :)

Fotoğrafların bir kısmını arkadaşlarımdan aldım, hepsine teşekkürler, aramıza yeni katılan arkadaşlarımız da oldu. Onlara da hoş geldiniz diyorum... Umarım böylesi güzel grubumuza sizler de güzellik katarsınız... Gelemeyen arkadaşlarımız da oldu, onları da sevgiyle andık...

Lezzet selinden sonra sponsorlarımızdan hediye yağmuru başladı... Emeği geçen herkese tekrar tekrar teşekkürler... Bu arada arkadaşımla bizi pikniğe arkadaşımın eşi getirdi. Arkadaşıma ve eşime buradan da teşekkür ederim...
 Sponsorlarımızdan bizlere...

38 yorum:

  1. Canım harika bir gün geçirmişsiniz dostluklar daim olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sevgileri paylaşmak ne güzel... :)

      Sil
  2. Gönlüne sağlık canım. Her zamanki gibi çok güzel hazırlamışsın. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik gören gözlerde canım... hep beraber mutlu günlerimiz bol olur inşallah... :)

      Sil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş. Daha nice bol buluşmalar size.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün böyle bir etkinlikte biz de bir araya gelir, bol sohbetler edip güzel vakitler geçiririz... :)

      Sil
  4. Dilek hanım
    Ne güzel anlatmışsınız.Yüreğinize
    sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, Nice beraber günlere inşallah...

      Sil
  5. Klasik olucak ama başka ne söyleyeyim bilmiyorum :) harika bir gün geçirmişsiniz gerçekten. Hem hazırladıklarınız hem bir sürü yeni insanla tanışmak çok güzel.
    Bu arada Kayra'ma bandana çok yakışmış annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım canımmm özledim ben seni :) inşallah biz de bir gün görüşürüz..

      Sil
  6. Canım benim,ne güzel yazmış anlatmışsın yine..Güzelliklerin hep beraber sürmesi dileği ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, amin canım katılıyorum dileğine... daha nicelerine inşallah :)

      Sil
  7. Ankara da da olsa ne olur sanki. Darısı başımıza. Böyle güzelliklerin devamını yaşayın dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler :)) İnşallah bir gün Ankara'da da olur da, blog yazarları olarak bir araya gelme şansınız olur, pek bir keyifli oluyor, sevgilerimle...

      Sil
  8. harikaydı canımm seninde ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım... İnşallah nice güzelliklere hep beraber... :)

      Sil
  9. yine yeniden bu güzellikleri yaşamamız ve dostlıuklarımızın daim olması dileğimle..
    çok hoş olmuş postunn çookk..:) emeğine sağlıkk güzell gönüllü kardeşim beniim..:)
    sarıldım ki sıkıcaa..;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne anlamlı ve sevgi dolu bir dilek o öyle... İnşallah canım...
      Kocaman kocaman öpüldün :))

      Sil
  10. Ne güzel bir günmüş..Sevgi dolu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiyi sevgi dolu yürekler görür...
      Teşekkürler Vuslatım... :)

      Sil
  11. tanıştığımız için çok çok mutluyum:)inşallah en yakın zamanda yine beraber olacağız
    çok öperim canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluklar karşılıklı :) umarım canım en kısa sürede görüşür, daha fazla sohbet etme şansı yakalarız...
      Öpüldün :))

      Sil
  12. NE GÜZEL BİR GÜN OLMUŞ. YEMEKLER ŞAHANE. DOSTLUKLAR DA ÖYLE.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacığım çok teşekkürler... İnşallah biz de bir gün karşılaşma imkanı buluruz... :)

      Sil
  13. Yine buluşmak üzere, güzel bir gündü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikleri hep beraber paylaşmanın tadı bir başka, en yakın zaman içinde inşallah... :)

      Sil
  14. Dilekcim ne güzel anlatmış güzel yürekli arkadaşım benimm ellerine sağlık daha nice güzel günlerimiz olur inşallahh Kayrama öpücükler kurabiyeler çok lezzetliydi :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok sağ ol senin de ellerine sağlık, kurabiyelerinin de tadı damağımı şenlendirdi :)) yakışıklı oğullarına ve sana kocaman sevgilerimi gönderiyoruz kayra ile beraber :)))

      Sil
  15. Dilek'cim ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler adaşım, senin de ellerine sağlık... :)

      Sil
  16. Canim eline saglik Çoooook güzel .
    Iyiki varsin kuzum.:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacığım sağ ol, seninde ellerine sağlık öpüyorum bir kase lezzetim... :)

      Sil
  17. merhaba.çok güzel bir gün geçirmişsiniz.herkezin ellerine sağlık.bende antalyada yaşıyorum.fakat böyle bir buluşmadan hiç haberim olmadı.nasıl organize olundu? benimde üye olmam gereken bir dernek varmı acaba.kaçırdığım için çok üzüldüm dilek hanım.beni bu konuda yönlendirebilirseniz çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu okuyunca ben de üzüldüm :( ben burada ve internet grubunda yaklaşık bir ay önce defalarca yayınlamıştım, gözden kaçırmış olmalısınız. Bu ikinci buluşmamızdı, bir daha ki seferinde size mutlaka haber veririm. Ayrıca facebook Dilek Afiyon Avcı facebook kullanıyorsanız eğer arkadaş olarak beni eklerseniz sizi de gruba ekleyebilirim. böylece siz de bu tur etkinliklerden haberdar olmuş olursunuz... :) Sevgiyle...

      Sil
  18. Dilek Hanım merhaba,
    Biz çok uzaktayız size,ama buradan etkinliği izlemek bile güzel oldu.
    Ben de yeni bir blogcu sayılırım-kasım 2012 den bu yana buradayım-
    Paylaşmak güzel...
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
  19. Emeğine sağlık,harika olmuş yazı ve fotoğraflar :)
    Tuba Özgüler Özçakmak

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...