14 Mayıs 2013 Salı

Yağmurlarla

11 yorum:

  1. ve bir bardak kahve. :)Blogunuza 1001. olmaya geldim. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞGELDİN :))) Kahvesiz olmaz tabii :) Güzelliklerle kal...

      Sil
  2. Uyumalı..
    Yağmurların sesini dinleyip uyumalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim :)) huzur dolu günlerin olsun... :)

      Sil
  3. Bir an öyle yağmur yağsın istedim ya da direk orada olmak :))

    YanıtlaSil
  4. Şu an orda olmak istedim:))yağmurun sesimi geldi ne:)) sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Hep istediğim şey hep olmak istediğim yer Dileğim. Huzur bu işte.

    YanıtlaSil
  6. Dilekciğim...Ne kadar huzurlu bir görüntü böyle.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. bıtaz huzur bıraz gunes bıraz tatıl :)n ama bu gorsel sahane o ayrı:)

    YanıtlaSil
  8. birde çay orada yada kahve keyif işte bu

    YanıtlaSil
  9. Orada olmk istiyorum şuanda :)

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...