9 Mayıs 2013 Perşembe

Yaşamı Sevdiren Sebepler

Yeni doğan sarı sıcağı, yakalayabilmek bu anı...
Renklendirebilmek kalabalık gülüşlerle kahvaltıları...
Gece yatmadan önce uzaktan izlemek çocukları
Misafirlere sofralar hazırlamak, misafirlikte sofralarda bulunmak... Kahveler yapmak kendi ellerinle... Kahveleri yudumlamak gidilen dost evlerinde
Aydınlanabilmek çocukların bakışında ki ışıkla...
Uyanmak sabahları çiçeklerin kokusuyla...

Güne gülümseyen güneşe merhaba demenin en güzel yoludur etrafımızda ki küçük mutlulukları fark etmek... İlerleyen saatlerde huzura yarenlik etmenin biletidir... Yaşamı sevdiren aslında sadece küçük sebeplerdir...

Dilek Afiyon Avcı

23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. canım benim... üç çift güzel gözlere en sevdiğinle bakıyor olmakdır eminim seninde yaşamı sevme sebebin :))

      Sil
    2. Teşekkürler canım. Kesinlikle kesinlikle

      Sil
  2. hepsi harika sebepler.. benim için bir sebep daha var.. senin bu iç açıcı yazılarını okumak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiciğim inan yazdıklarım sizlerle değer buluyor benim için, çok teşekkürler, iyi ki varsın! :)

      Sil
  3. Her bir gününün güzel geçmesi dileğimle :)
    Ne güzel bi yazı olmuş,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler İlknurum güzellikler hep beraber olduğumuz sürece ışığını yansıtıyor :)

      Sil
  4. ayne canım mutlu olmak bu kadar basit işte...

    YanıtlaSil
  5. çok doğru diyorsun canım mutlu olmak için bir sürü sebep var aslında sen yeterki mutlu olmak iste:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep mutluluk yanı başında seninle sevdiklerinle olsun canım... :)

      Sil
  6. Tatlım ne kadar güzel anlatmışsın, harikasın. Dilek'ciğim sana bir sorum olacak e-posta olarak yazacağım nasipse birazdan olmadı yarın:P)) kocaman sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, sor Handan'cığım yarına bırakma merak ederim :)))

      Sil
  7. Sebepleriniz, sebeplerimiz hiç bitmesin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileğiniz için teşekkürler...
      İçten Sevgiyle :)

      Sil
  8. canım benim yine ne güzel anlatmişsın yaşamanın güzelliğini ,ama ben bu aralar pek yaşiyor deyilim CANIM ABİMİ KAYBETTİM hayatın bir daha çok kısa olduğunu çok sıkı sarılmamız gerektıgını birdaha anladım hayat bir varmiş bir yokmuş gbi neyse ben seni ve Kayrayı kocaman öpüyorum ELİF VE ANNESİ:......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım benim, ne diyeceğimi şaşırdım gerçekten çok üzüldüm :( Allah Rahmet etsin, sizlere de sabır versin... Çok haklısın canım hayat bir varmış, bir yokmuş, bu mübarek günlerin kıymetini bilelim, bugün üç aylara girdik... Rabbım Tüm dileklerimizi kabul etsin... Elif'i ve seni çok öpüyoruz... Sizi seviyoruz...

      Sil
  9. GÜZEL KARELER, HUZURUNUZ BOL OLSUN... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellikler hepimiz için olsun :) İçten sevgiyle...

      Sil
  10. bencede kuzum ilk resimi nasıl yakaladın mmmmmm kuzumu öptüm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah Kayra erken kalkıyor, onun sayesinde yakaladım :) öptüm çok çok...

      Sil
  11. yeni görünümün harika kuzm maşallah
    ay o mufini ayşegül kekiğim çok aradı onun önceki resmiydi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablacığım... her ay değiştiriyorum, bu ay da böyle oldu :)
      İçten sevgileri yolluyorum...

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...