7 Mayıs 2013 Salı

Ben ♥ İyisimi

Nisan ayında yüreğimde kalıpta bloğumda yayınlayamadığım teşekkür postum...

Ben İyisimi bloğunun sahibi Zeynep (Bloğunda harika fikirleri karanlığa bir ışık yakar gibi paylaşan insan) :) düzenlediği çekilişte kazananlar arasında ben de vardım... Hediyesini açmadan gülücüklerini aldım tatlı Zeynep'in... Ailemizin çok sevdiğim bu pozu sayesinde evimizin sevdiğimiz bir köşesinde yerini aldı... çok geçikmiş olsam da teşekkürler kalbi güzel arkadaşım...

             

9 yorum:

  1. Pozunuz gerçekten harikaymış Dilek

    YanıtlaSil
  2. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Buralarda gezerim izlerimi bırakırım :)

    (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥ Bu paylaşımın çoşkusu ile de sana en yürekten sevgilerimi gönderirim :)

    Gecikme ile ilgili yoruma asla asla katılmıyorummmm...
    Aldığın gün güzel bir sms atmadın mı?
    Aynı dakika telefon ile de konuşmadık mı?
    Biz bunu zaten hep severek yapmıyor muyuz?
    Seni tanıdığım için çok ama çok mutluyum güzel anne :)
    Muckkkkkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın; öyle tatlı, öyle pozitif, öyle temiz bir kalp ile tanışmak benim için mutluluk verici teşekkürler güzel sözlere :))

      Sil
  3. Canım güle güle kullan hediyeni çok beğendim:) Aile pozunuz gerçekten bir harika Nazar değmesin size, iki gönlü güzel insana da selam ve sevgilerimle (Sen ve Zeynep;) Kayra'yı da öpüyorum yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancığım çok teşekkürler biz de oğlumla öpücüklerimizi yolluyoruz...

      Sil
  4. Çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlılığı barındıran dillere :)

      Sil
  5. Çok şekersiniz Dileğim ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım şeker güzelliği senin yüreğinde... :)

      Sil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...