17 Mart 2012 Cumartesi

Coşartesi

Bizim bahçeye bahar geldi :))
Bugün günlerden cumartesi, yaşanmışlığımın ertesi... Hadi diyorum kendime topla bütün cümleleri, fırlat at kırılsın kelimeleri... Yazıyorum kapanıp soluyorum, yazıyorum tıkanıp susuyorum... Siliyor çiçek açıyorum, siliyor su içiyorum... Evet hayatta bir hata yapıyor, bin ders alıyorum...
Yaşım mıydı yaşlanmışlığım, yaşlanmışlığım mıydı yaş alışım? Yoksa içinde bu kadar yaş geçen ıslak bir düşünce miydi karmaşıklığım?... Bugün günlerden cumartesi, ondan önceki günün ertesi... Nasılda çabuk geçiyor günlerin saatleri. Ve ben mutluluk diyor, yazıyor coşuyorum... Evet hayatta bir gülüyor, bin umut ediyorum... Şimdi içtiğim kahvenin kokusu geliyor hafiften... Her zaman kahverengi değil içilen kahveler, gelir gelir de burnuna kokusu her renkten bir şey simgeler... İnsanı yine kendisidir isterse mat eden, isterse şah eden... Dur düşün, seç peşin, neyse bırak işin... Yaş dediğin hep büyüyor, öyleyse sevin, neşelen, gül seçim senin. Ya bugün günlerden cumartesi, ya da bu gün günlerden coşartesi... Evet hayatta bir yaşıyor, bin anlam katıyorum...



22 yorum:

  1. bende bugün coşartesi gibiyim..o ağacın dalları yazdırtıyor işte insana:) baharın adı bile güzel..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. (NaLaN)
    Bu gülümseyen yazılara sevindim...
    Haklısınız baharın adı bile güzel...
    Size de bahar sevinçleri gönderiyorum...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayrıca ben tuttum bu coşartesiyi:)) blogumda falan bahsedersem sıkça şaşırmayın:) takipteyim..kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bahar bizim bahçelere de konsa, bizimde ruhumuz coşsa. Her dem sevinçle boğulun insallah, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. (NaLaN)
    Ben çok sevinirim:))
    Sevgiler karşılıklı...

    YanıtlaSil
  6. (o0oelifo0o)
    Bahçenize ne zaman bahar gelir bilmem de yüreğine bahar gelmiş:)
    çiçek açan cümleleriniz için teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Dilek cim ne güzel yazmişsın.istanbuldada hava çok güzel içim içime sıgmıyor.bende kızımı bahçeye çıkardım hava aldı bıraz, onunda yüzü güldü güneşi görünce:)) bahar geldi diyelım artık saglıklı güzel yazlar hepimize güzel hafta sonları...

    YanıtlaSil
  8. bugün günlerden cumartesi.
    Umudun habercisi. :)

    YanıtlaSil
  9. (fadinin sanati)
    Canımcım ne güzel içim içime sığmıyor diyebilmek, hep sevinçle dol... Güzel sözlerin için teşekkürler...
    Şeker kızına öpücükler...
    Sevgilerim sonsuz..

    YanıtlaSil
  10. (Gece Yürüyüşü)
    Bugün günlerden .............
    ne olursa olsun, dediğiniz gibi umut hep, umut olsun:))...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ne güzel baharın habercisinin resmini görmek

    bu sabah güneşe uyanınca benimde içiö çoşmuştu

    sevdim ben bu çoşartesi lafını
    hep coşan günlerimiz olması dileğiyle

    YanıtlaSil
  12. Günaydını bana Coşartesi ile geyip içimi ısıttınız tıpkı bahar güneşi gibi.Yeni yazılarınızı bekliyorum sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  13. (Bal Yanağın Hikayesi)
    Güneşe uyanmak gibisi yok,
    için,ruhun kıpır kıpır olur...
    Hep beraber hep coşan günlerimiz olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. (canan beycan)
    HOŞGELDİNİZ;Ne kadar zarifsiniz,
    Yorumunuzu okurken cıvıltılı bir iç ses yükseldi:)) Siz de baharlarla geldiniz...
    Hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, ne kadar renkli, canlı bir blogunuz var;)
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. (Seda)
    Merhaba; teşekkürler, oğlunuz çok yakışıklıymış maşallah...
    Ben de sizinleyim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. coşartesi
    süper buluş
    bayıldım :))))

    YanıtlaSil
  18. (Yazgüneşi)
    Sevindim:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Coşartesi, süper bir yeni kelime olmuş cumartesiyi anlatan, ama ben cumaları da çok severim... Ben de cuma gününe uygun yeni bir kelime bulayım, hemmen düşünmeye başlıyorum :)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  20. (ESEN CAN)
    Çok teşekkür ederim...
    Bulduğunuzda benimle de paylaşmanızı rica ederim:)
    Güzellikler sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  21. Buldummmm,şimdi aklıma geldi, güzelim cuma gününün adı "Cumaşk" olsun bundan böyle :)
    sevgiler;)

    YanıtlaSil
  22. (ESEN CAN)
    Ben çok sevdim Cumaşk'ı :))
    Teşekkür ederim...
    beni unutmadığınız için sevindim:)))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...