26 Mart 2012 Pazartesi

Kuantum ve Kur'an

R. Şanal'la beş, altı yıl önce tanışmıştım, ilk üç kitabını su içer gibi okuyup özümsedim... Son zamalarında kitaplarını okuyamasamda takip ediyordum, eşi ile nerede, ne etkinlikler yapıyorlar, filmi ne zaman vizyona girecek vs. Bu arada Kuantum ve Kur'an adlı kitabı bir çok kez almaya niyetlenmiştim fakat bir türlü kısmet olmadı. Derken birgün arkadaşım Aynur beni (İstanbu'dan)aradı, R. Şanal'ın Seminerinde olduğunu ve benim onun yazdığı okumadığım bir kitabı var mı diye soruyordu. Kitabın ismini verdim... Aynur'da sağolsun İmzalatıp bana göndermiş, bir de sımsıcak bir mektup yazmıştı:))

Kitabı okuyup bitirdim... Yine R. Şanal'ın o yakın anlatımlarıyla okumadım sanki kitabı dinledim... Canım arkadaşım Aynur'a buradan tekrar teşekkür ediyorum... Kitabı okumakta fayda olduğunu düşünüyorum...

4 yorum:

  1. bende okudum iki kitabını ama çok hoşuma gitmedi yazdığı şeylerin bazıları.Birde yazılar hep yarım sanki terapi için kendine başvurulması gerektiğini anlatmak istemiş gibi geldi yazıları :)) sevmiyorum öyle yazıları ve yazarları ama bu kitabını merak ettim.Genelde tanrı diye bahsediyor bu can sıkıcı birşey bana göre bu kitabıda öyle mi acaba hep tanrı mı diyor?

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda okumayı çok isterim bukitabı..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. (Uykucu Şirine)
    :)
    uykucu şirinecim, evet Tanrı diyor,
    ona göre onun hitabı, beni çok ta rahatsız etmiyor, Allah diye Rabbim diye okuyorum, yani yazıldığı gibi değil okunduğu gibi tabiri vardır ya:))
    Pozitif bir kitap farkındalığın ve dinin iyiliğe hareket ettirdiğini anlatıyor...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. (Hayat Cafe Tarifleri)
    Sohbet tadında bir kitap yukarıdaki yorumda da düşüncelerimi...
    paylaşdım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Değerli Düşünceleriniz İçin Teşekkürler...